۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۴۵

صفری خبر داد؛

31 طرح زیباسازی شهری در اردبیل مصوب شد

31 طرح زیباسازی شهری در اردبیل مصوب شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون زیباسازی شورای اسلامی شهر اردبیل از تصویب بیش از 31 طرح در ارتباط با زیباسازی شهری مکر استان در این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلامت صفری عصر شنبه در جلسه کمیته زیباسازی شهرداری اردبیل اضافه کرد: براساس مصوبات این کمیته هم اکنون تعدادی از این طرح ها عملیاتی شده است.

وی نورپردازی شهری بویژه نورپردازی آثار و ابنیه تاریخی و میدادین اصلی شهر اردبیل را از مهمترین طرح های این کمیته برشمرد و یادآور شد: زیباسازی و نورپردازی پل و محیط پیرامون پل تاریخی "یئددی گوز"، نورپردازی و نصب آب نمای میدان شریعتی، نورپردازی و زیباسازی پل های عابر برروی رودخانه بالیقلو و... از طرح های اجرا شده در اردبیل است.

رئیس کمیته زیباسازی شهرداری اردبیل با اشاره به اجرای طرح المان و دروازه بسم الله ورودی شهر از سمت بزرگراه مقدس اردبیلی و آستارا تصریح کرد:  نصب آب نما و فواره 60 متری در دریاچه شورابیل و آب نمای دوم رودخانه بالیقلو به عنوان مناطق گردشگری شهروندان از دیگر طرح های اجرایی در راستای زیباسازی شهری است.

وی رنگ و طرح جدید و هنری کرکره ها، طرح المان میدان امام علی(ع)، نقاشی دیواره های رمپ و زیباسازی ستون های پل پیرعبدالملک با استفاده از کمپوزیسیون تایل های سفالی، زیباسازی ستون های سایر پل های روگذر با استفاده از کاشی شکسته و پل های عابرگذر، نصب استند بنرهای جدید در معابر، طرح نورپردازی نمای بیرونی ساختمان شهرداری و ... را جزو طرح های این کمیته برشمرد.

صفری زینت و زیبایی را به عنوان یکی از پایه های تصویری هنر اسلامی ارزیابی کرد و افزود: کمیته زیباسازی شهری به عنوان اتاق فکر مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل در این جهت و در راستای نمایش هنر ایرانی اسلامی با زیبایی بصری در جامعه شهری تلاش می کند.

وی با بیان اینکه طرح های مصوب کمیته زیباسازی شهری شهرداری اردبیل با دقت و جدیت عملیاتی می شود، افزود: زیباسازی شهری اردبیل در این بستر با پشتیبانی معنوی، فکری و مدیریتی مجموعه شهرداری و مدیران مناطق شهرداری، مسئولین فضای سبز و... به طور منظم و با محتوای خوب و قابل در حال اجراست.

کد خبر 2351154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha