۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۷

حواشی دیدار سپاهان و فولاد/

درخواست سپاهانی‌ها برای حیات دوباره زاینده‌رود/ اخراج یک دختر از ورزشگاه

درخواست سپاهانی‌ها برای حیات دوباره زاینده‌رود/ اخراج یک دختر از ورزشگاه

اصفهان – خبرگزاری مهر: هواداران سپاهان در جریان بازی با فولاد خوزستان با در دست داشتن پلاکاردهایی از مسئولان خواستند تا رودخانه زاینده‌رود بار دیگر در اصفهان جریان پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی که از اصفهان به سمت ورزشگاه فولادشهر در حرکت بودند، به دلیل گنجایش کم مینی‌بوس بسیار دیر به ورزشگاه رسیدند و این مسئله سبب اعتراض آنها شد.

* اعتراضات اسکوچیچ و کادر فنی فولاد خوزستان به عملکرد داور بازی در نیمه دوم مسابقه نیز ادامه داشت؛ در یک صحنه سرمربی فولاد به ضربه خطای تیم سپاهان معترض بود.

* یک دختر 5 ساله که به همراه پدرش در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشت، در نیمه دوم مسابقه از سوی مسئولان ورزشگاه به بیرون از استادیوم هدایت شد.

* اعتراض سوکای و تماشاگران سپاهان به صحنه خطای بازیکنان فولاد روی سوکای، با واکنش کادر فنی فولاد خوزستان و تماشاگران این تیم همراه شد.

* بعد از گل تیم سپاهان که توسط عبدالله کرمی به ثمر رسید، خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و لاچیانی در جایگاه ویژه ورزشگاه به شادی پرداختند؛ خلیلیان در این لحظه از شدت خوشحالی خطاب به کرمی گفت: "پولی که گرفتی نوش جانت!"

* در نیمه دوم مسابقه تماشاگران سپاهان به صورت ویژه مهدی شریفی را تشویق کردند و خواستار گلزنی این بازیکن شدند.

* آفسایدگیری کمک داور بازی نیز مورد اعتراض کادر فنی تیم فولاد واقع شد.

* تا پیش از گل سروش رفیعی برای تیم فولاد خوزستان، کری‌خوانی هواداران سپاهان برای تیم فولاد به شدت ادامه داشت.

* برخی از هواداران تیم سپاهان با در دست داشتن پلاکاردها و کاغذهایی، خواستار جریان دائمی زاینده‌رود شدند.

* یکی از هواداران سپاهان در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر با هواداران فولاد خوزستان درگیر شد و به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.

* زلاتکو کرانچار در دقیقه 74 مسابقه بعد از دریافت گل از تیم فولاد با عصبانیت نسبت به عملکرد بازیکنان سپاهان اعتراض می‌کرد.

کد خبر 2356678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha