۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷

امیر تاجیک در گفتگو با مهر:

درهای موسیقی را روی نسل ما بسته‌اند/ نسل اول خوانندگان پاپ سپر بلا بودند

درهای موسیقی را روی نسل ما بسته‌اند/ نسل اول خوانندگان پاپ سپر بلا بودند

خواننده پیشگام موسیقی پاپ کشورمان از تدارکِ انتشار تازه‌ترین آلبومش به‌صورت تک‌آهنگ خبر داد و از شرایطی که در چند سال اخیر برای نسل اول خوانندگان موسیقی پاپ پیش آمده است، گله کرد.

امیر تاجیک در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: بعد از انتشار دو تک آهنگ «دیوانه» و «تو هم تایید کن» که طی دو ماه گذشته در فضای مجازی منتشر شد، هفته آینده یک تک آهنگ جدید با عنوان «دلم از راه پره» با ترانه علی آذر در فضای مجازی منتشر خواهد شد. البته سایر قطعات آلبوم جدیدم نیز با این شیوه به علاقه مندان موسیقی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط این سالهای موسیقی پاپ کشورمان گفت: متاسفانه فضای موسیقی ما فضایی نابرابر است به طوری که برخی از شرایط باعث این شده که در بازار موسیقی به روی ما بسته شود به طوری ذهن بسیاری از دوستان کنسرت‌گذار نسبت به نسل ما مخدوش شده و کم کم به این باور رسیده اند که نسل ما دیگر توانایی پر کردن سالن های کنسرت را ندارند.

این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبتهای خود تصریح کرد: امیدوارم فضای نامطلوبی که در این سالها پیرامون موسیقی پاپ به وجود آمده هرچه زودتر تغییر کند و ما شاهد ورق خوردن برگ جدیدی از موسیقی باشیم که این بار همه خوانندگان در هر ذائقه و سبکی بتوانند کنسرت برگزار کنند چراکه خوانندگان نسل اول پاپ نه تنها تواناییهای زیادی در عرصه اجرای زنده دارند بلکه همچنان می توانند مخاطبان وسیعی را به سمت تالارها بکشانند.

تاجیک توضیح داد: بدون تردید خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ مشکلی برای برگزاری کنسرت ندارند اما این بازوهای اجرایی توانمند هستند که باید به یاری این نسل بیایند و از آنها برای برگزاری کنسرت حمایت کنند. اهالی موسیقی خوب می دانند زمانی که ما وارد کار شدیم زحمت های فراوانی برای گسترش موسیقی پاپ توسط هم‌نسلان من صورت گرفت. ما با تمام جوسازی هایی که در آن سالها وجود داشت سپر بلا شدیم و هرکدام به سهم خود کاری کردیم که موسیقی پاپ به یک جریان موثر موسیقایی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه درصدد برگزاری تازه ترین کنسرت خود است، گفت: هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت هستم که تمام کارهای اجرایی را خودم باید انجام دهم. از همین حالا نگران نحوه بلیت فروشی هستم که آنطور شنیده ام برخی ها دوست ندارند من و هم نسلانم در کنسرت هایمان بلیت فروشی مناسبی داشته باشیم.

تاجیک در پایان تصریح کرد: ما آماده برگزاری کنسرت هستیم اما دوست داریم این بار دلسوزان موسیقی بیایند و نسل فراموش شده موسیقی پاپ را حمایت کنند چراکه همه مخاطبان می دانند این نسل تواناتر از آن چیزی است که تصور می شود.

کد خبر 2362086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha