۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۸

پورمهدی تاکید کرد:

تلاش مناسب شهردار تبریز برای ساماندهی فضای مقبره الشعرا

تلاش مناسب شهردار تبریز برای ساماندهی فضای مقبره الشعرا

تبریز- خبرگزاری مهر: معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ساماندهی فضای مقبره الشعرا کار مناسبی از شهرداری تبریز بوده است زیرا با بودجه های دولتی به این زودی نمی توانستیم شاهد ساماندهی این فضا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق پور مهدی عصر سه شنبه در مراسم آغاز طرح بهسازی، توسعه و تکمیل مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرای تبریز گفت: واگذاری این طرح به شهرداری تبریز اقدام بسیار مناسبی بود زیرا باید چندین سال منتظر می ماندیم تا این طرح توسط بودجه های دولتی به پایان برسد در حالی که با حمایت و تصمیمات شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز این پروژه با هزینه 70 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز قول اتمام این طرح را در طول یک سال آینده داده است که امیدواریم با این وجود هرچه زودتر شاهد زیبایی این منطقه فرهنگی و تاریخی از شهرمان باشیم.

پورمهدی با اشاره به ضرورت تکمیل هرچه سریع تر این طرح گفت: به دنبال انتقال این مجموعه به شهرداری شاهد بودیم که در مدت یک ماه و به صورت کاملا اصولی پارک مقبره الشعرا ساماندهی شده و آماده میزبانی از میهمانان نوروزی بود که این امر سرعت کار شهرداری را در ساماندهی این فضا نشان می دهد، هرچند این روند باید شتاب بگیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر شاهد اتصال موزه قاجار به این مجموعه باشیم، گفت: با توسعه فضای اطراف موزه قاجار این موزه ارزشمند به مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا متصل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امیدوارم با اجرای این طرح و ساماندهی هرچه سریع تر این فضا هرچه زودتر شاهد تبدیل این مجموعه به مکانی برای پیشبرد آبروی تبریز و اذربایجان شرقی باشیم.
 

کد خبر 2367391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha