۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۲۶

محمد پنجعلی بعد از استعفا:

آینده خوبی برای پرسپولیس متصور نیستم/ شرایط برای ماندن فراهم نیست

آینده خوبی برای پرسپولیس متصور نیستم/ شرایط برای ماندن فراهم نیست

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد دلش می‌خواهد در پرسپولیس بماند اما شرایط برای ماندن فراهم نیست. وی همچنین گفت: هواداران انتظار دارند پرسپولیس واقعی را ببینند اما متاسفانه در چند سال اخیر تنها مشکلات بسیار تیم را دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پنجعلی در حاشیه برگزاری تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برکناری علی دایی از سمت سرمربیگری این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: واقعا معلوم نیست فوتبال‌مان آماتور است یا حرفه‌ای و معلوم نیست فوتبال دست مردم قرار دارد یا افرادی دیگر.

وی با اشاره به اینکه در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد، افزود: هواداران انتظار دارند پرسپولیس واقعی را ببینند اما متاسفانه در چند سال اخیر تنها مشکلات بسیار تیم را دیده‌اند. البته چنین اتفاقاتی در شان تیمی مانند پرسپولیس نیست و بسیار زیباتر می‌توانستند در کادرفنی تغییر ایجاد کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس سه بازی راحت پیش‌رو داشت و با کسب 9 امتیاز این دیدارها تحول خوبی در روند تیم ایجاد می‌شد اما به کادرفنی اجازه چنین اتفاقی داده نشد.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفته‌ در تیم بماند یا برود، تاکید کرد: دلم می‌خواهد در پرسپولیس بمانم اما شرایط برای ماندن فراهم نیست. البته با این وضعیت، آینده خوبی برای پرسپولیس متصور نیستم.

پنجعلی اعلام کرد به دایی نگفته است تا درفشی‌فر را ترک کند، گفت: ما هم نفهمیدیم چه اتفاقاتی در کادرفنی پرسپولیس افتاد و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

کد خبر 2368186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha