۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۵۷

زارعی خبر داد:

53 زمین چمن مصنوعی روستاهای بوشهر دهه فجر افتتاح می شود

 53 زمین چمن مصنوعی روستاهای بوشهر دهه فجر افتتاح می شود

بوشهر- خبرگزاری مهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در حال حاضر 53 زمین چمن مصنوعی در روستای استان بوشهر در دست اجرا است که تلاش می شود تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا زارعی عصر شنبه در بازدید از این طرح‌ها اظهار داشت: در سال جاری استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به روستاهای استان داشتند و تاکنون نیز کارهای خوبی انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: یکی از این کارها که در دست اجرا است احداث پارک‌های محلی در روستاهای سطح است که در حال انجام است.

زارعی احداث زمین چمن مصنوعی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در روستاها عنوان کرد و گفت: زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای استان با سرعت خوبی در حال اجرا است که در حال حاضر دارای پیشرفت بیش از 80 درصدی هستند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود این پروژه ها تا دهه فجر به بهره برداری برسد، خاطر نشان کرد: این زمین‌ها در روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت ساخته می شود که از این  تعداد ۳۷ طرح آن برای اجرا در اختیار بنیاد مسکن استان قرار دارد.

زارعی بیان کرد: این زمین‌ها در شهرستان‌های دیر، دشتستان، گناوه، دشتی، تنگستان و دیلم در دست اجرا است که برای هر کدام از آنها یک‌هزار و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این ۳۷ طرح ۷۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه خواهد شد، افزود: مابقی طرح‌ها نیز توسط دفتر امور روستایی استانداری بوشهر اجرا خواهد شد.

کد خبر 2421676

برچسب‌ها