۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

برپایی درمانگاه تخصصی در روستای زیارت ساحلی/

تیم پزشکی نورآوران سلامت به ۱۰ هزار نفر خدمات رایگان ارائه می‌دهد

تیم پزشکی نورآوران سلامت به ۱۰ هزار نفر خدمات رایگان ارائه می‌دهد

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی گفت: تیم پزشکی نورآوران سلامت به ۱۰ هزار نفر خدمات چشم و دندان پزشکی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بردستانی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برپایی درمانگاه تخصصی در روستای زیارت ساحلی اظهار داشت: تیم پزشکی نورآوران سلامت از اول آذر ماه به مدت ۱۲۰ روز در روستای زیارت ساحلی به مردم این شهرستان به صورت رایگان خدمات چشم پرشکی و دندان پزشکی ارائه می دهد.

وی افزود: دولت تدبیرو امید توجه ویژه ای به سلامت مردم دارد و تاکنون نیز با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات مهمی در این زمینه صورت گرفته و با بر پایی این درمانگاه  ۲۰ تا ۲۵ میلیارد ریال خدمات رایگان درمانی به مردم محروم و اقشار کم‌درآمد کمک خواهد شد.

بردستانی اضافه کرد: همه خدمات درمانی شامل ویزیت، درمان و عمل جراحی، بینایی سنجی، چشم پزشکی، خدمات دندان پزشکی، عصب کشی و ترمیم دندان به‌صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

ارائه خدمات درمانی چشم پزشکی و دندان پزشکی به ۸۰ نفر در روز

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی بیان کرد: روزانه ۸۰ نفر از خدمات درمانی چشم پزشکی و دندان پزشکی در این بیمارستان بهره‌مند خواهند شد.

وی به نحوه نوبت دهی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مردم برای نوبت ویزیت و دریافت خدمات پزشکی می توانند به خانه بهداشت روستای شهرستان دشتی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود در مدت ۱۲۰ روز فعالیت این بیمارستان صحرایی پنج هزار نفر از خدمات چشم پزشکی و بیش از پنج هزار نفر از خدمات و ویزیت و درمان رایگان دندانپزشکی بهره مند شوند.

کد خبر 2424491

برچسب‌ها