۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کاهش 23 درصدی قتل در استان بوشهر/ کشفیات 164 درصدی قتل‌ها

کاهش 23 درصدی قتل در استان بوشهر/ کشفیات 164 درصدی قتل‌ها

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش 23 درصدی وقوع قتل در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر به تشریح وضعیت امنیتی استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش میزان امنیت در استان و همچنین بهبود وضعیت احساس امنیت در بین مردم هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 18 درصدی جریام خشن در سطح استان هستیم که میزان کشفیات جرایم خشن در این مدت نیز 104 درصد بوده است که 85 درصد مربوط به امسال و مابقی مربوط به سنوات قبل است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از کاهش 23 درصدی وقوع قتل در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 164 درصد کشفیات قتل داشته‌ایم که 100 درصد مربوط به امسال و 64 درصد نیز مربوط به سنوات گذشته است.

کاهش 35 درصدی سرقت به عنف در استان بوشهر

وی از کاهش چهار درصدی وقوع سرقت مسلحانه در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 104 درصد کشفیات داشته‌ایم که 90 درصد مربوط به امسال و مابقی نیز مربوط به سنوات گذشته است.

 سردار عباس‌زاده از کاهش 35 درصدی سرقت به عنف در استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 105 درصد کشفیات داشته‌ایم که 90 درصد مربوط به امسال و مابقی نیز مربوط به سنوات گذشته است.

 وی از کاهش 38 درصدی تجاوز به عنف در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان ساخت: از ابتدای امسال تاکنون 109 درصد کشفیات داشته‌ایم که 90 درصد مربوط به امسال و مابقی نیز مربوط به سنوات گذشته است.

93 درصد سرقت‌های استان کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه جرایم خشن مهمترین محور ناامنی در جامعه هستند، اذعان داشت: همه توان خود را برای مقابله با جرایم خشن به کار می‌گیریم و در حال حاضر حتی یک سارق مسلح یا قاتل به نام هم در سطح استان نیست که پلیس بر آنها اشراف نداشته باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال بررسی وضعیت قتل‌های مربوط به 10 تا 15 سال پیش هستیم و گام های بسیار مهمی در زمینه بهبود وضعیت امنیتی برداشته‌ایم.

سردار عباس‌زاده در ادامه از کاهش پنج‌درصدی میزان سرقت‌ها در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بیش از 93 درصد سرقت‌های استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

کد خبر 2433448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha