۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۱

مروارید:

روزانه 170هزار نفر از مرزمهران وارد کشور می شوند

روزانه 170هزار نفر از مرزمهران وارد کشور می شوند

دهلران-استاندار ایلام گفت: روزانه 170هزارنفر از مرزمهران وارد کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار از ایستگاه های صلواتی زایران اربعین حسینی در شهرستان دهلران اظهار داشت: برای کاهش حجم زوار در مرز مهران به دنبال راه اندازی بازارچه مرز دهلران و ایجاد پایانه مرزی در این شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: روزانه ۱۷۰ هزارنفر از مرزمهران وارد کشور می شوند و خدمات رسانی به زوار در ستان ایلام قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: با هماهنگی هایی که با کشور عراق شده زوار ایرانی تاپایان ماه صفر می توانند به کشور بازگردند و بعداز پایان ماه صفر وضعیت مرزمهران به روال سابق خود بر می گردد.

استاندار ایلام افزود: خوشبختانه در همه مسیرهای تردد زوار در استان به خصوص شهرستان دهلران که ورود و خروج زوار بوده تمهیدات، تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای هموطنان فراهم شد و مردم و مسوولان استان با وجود سیل بسیار زیاد جمعیت به خوبی از عهده پذیرایی و اسکان این جمعیت برآمدند.

مروارید عنوان کرد: خوشبختانه با مدیریت مناسب امام جمعه و فرماندار مردم این شهرستان به خوبی از این امتحان سربلند شد چرا که از مسافران به شایستگی پذیرایی کردند.

فرماندار دهلران در جریان بازدید استاندار اظهار داشت: خوشبختانه شور وشعف مردم دهلران برای خدمت راسانی به زوار ستودنی است.

امید علی سبزی گفت: خوشبختانه در سه روز گذشته بیش از ۲۲ هزار پرس غذای گرم بین زوار توزیع شده که همه این غذاها به همت مردم ولایت مدار دهلران بوده است.

وی اظهار داشت: با راه اندازی بازارچه مرزی دهلران در چم هندی در سال جاری مردم شهرستان دهلران نشان خواهند دادند که میزبان خوب برای استقبال از زوار هستند.

وی عنوان کرد: باتوجه که دهلران مسیر زوار در رفت وبرگشت بوده خدمات مطلوبی از سوی دستگا ه های ومردم به آنها رائه شده است.

مروارید در ادامه از ایستگاه های صلواتی، زائرسراها، مساجد، تکایا و مکان های خدمت رسان به زوار دیدار کرد.

کد خبر 2445328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha