۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲

سردار ملکی:

فاز اول پارک موزه دفاع مقدس مازندران سال ۹۵ بهره برداری می شود

فاز اول پارک موزه دفاع مقدس مازندران سال ۹۵ بهره برداری می شود

ساری - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: فاز اول پارک موزه دفاع مقدس استان سال ۹۵ بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ملکی پیش از ظهر یکشنبه در کارگروه احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت: همه پارک موزه های دفاع مقدس کشور تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در مازندران با کمک سازمانها و مردم، سعی دارد خدمات رزمندگان را در طول ۸ سال دفاع مقدس را جمع آوری و حفظ کند.

وی با بیان این که در ستاد کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس مقرر شد فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران در سال ۹۵ به بهره برداری برسد گفت: به دلیل بزرگ بودن فضای پارک موزه مازندران تکمیل این پروژه به زمان بیشتری نیاز دارد.

ملکی همکاری مسئولان و دستگاه های اجرایی را در احداث این پارک موزه بسیار خوب برشمرد و گفت: همکاری مسئولان استانی در اجرای این پروژه قابل تقدیر است.

وی از تدوین ۱۲ کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط ادارت دولتی خبر داد و افزود: اقدامات دستگاه ها و ارگان های دولتی به صورت کتاب تدوین و جمع آوری می شود و در باغ موزه دفاع مقدس حفظ خواهد شد.

ملکی با اشاره به اقدامات ارزشمند جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در این خصوص برنامه ریزی هایی انجام گرفته تا ۷ جلد کتاب توسط جهاد سازندگی تدوین و در اختیار باغ موزه قرار گیرد.

وی با اشاره به حادثه ششم بهمن در آمل خاطر نشان کرد: اقدامات مردم آمل نیاز به یک نگاه ویژه و ارزشمند دارد و در سالروز این حادثه از شهدای این روزو بازماندگان این حماسه با حضور مسئولان استانی تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول از رونمایی هفت کتاب مربوط به دفاع مقدس در مراسم تجلیل از شهدای ششم بهمن آمل خبر داد و افزود: در حوزه فیلم مربوط به ارزشهای دفاع مقدس باید بیشتر و جدی تر وارد شویم.

کد خبر 2467311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha