۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱

رادیو گفتگو با دهه فجر همسو می‌شود

رادیو گفتگو با دهه فجر همسو می‌شود

مدیر گروه سیاسی، اجتماعی رادیو گفتگو از تغییر رویکرد برنامه های خبری این شبکه در ایام الله دهه فجر خبر داد.

سیدابراهیم علوی مدیر گروه سیاسی، اجتماعی رادیو گفتگو در گفتگو با خبرنگار مهر از جهت‌گیری برنامه‌های سیاسی این شبکه همسو با ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: بازگشت حضرت امام (ره) به میهن، نقش انقلاب اسلامی به عنوان طلیعه‌دار حکومت حضرت مهدی (عج) در خودباوری جوانان، سبک زندگی اسلامی و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت از جمله محورهای اصلی مورد بحث در برنامه‌های «رویداد» و «بدون خط خوردگی» در این شبکه خواهد بود.

وی ادامه داد: این دو برنامه زنده که به ترتیب از ساعت 12 ظهر و 19 شب روانه آنتن می‌شود، همسو با تقویم تاریخ انقلاب، عناوینی چون تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، وحدت ملی، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی را سر فصل گفتگو با کارشناسان و تحلیلگران سیاسی و تاریخی قرار می‌دهد.

علوی همچنین رویکرد میزگرد «گفتگوی روز» را مبتنی بر روزشمار دهه فجر و بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: می‌بایست در کنار نقل وقایع تاریخی، به شرایط روز کشور نیز توجه شود و از رخداهای گذشته در حوزه نیازهای امروز بهره ببریم و رادیو گفتگو در این عرصه تاثیر گذار خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان حوزه تاریخ معاصر، مسئولان و نمایندگان مجلس در برنامه «گفتگوی روز» می‌تواند در تشریح نیازهای سیاسی امروز کشور راهگشا باشد. این برنامه از ساعت 20 تا 21 پخش می‌شود.

کد خبر 2477697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha