۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

سالاری:

آبزی‌پروری، کشاورزی و صنایع پتروشیمی در دیلم توسعه می‌یابد

آبزی‌پروری، کشاورزی و صنایع پتروشیمی در دیلم توسعه می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: آبزی‌پروری و کشاورزی و صنایع پتروشیمی در شمال استان بوشهر و شهرستان دیلم توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان دیلم اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما توسعه و بهبود وضعیت اسکله‌های شهرستان دیلم است که نیازمند توجه ویژه است.

وی از پیگیری جدی برای لایروبی و توسعه اسکله‌های دیلم خبر داد و افزود: قول قطعی در این زمینه نمی‌دهیم ولی پیگیری جدی در این زمینه خواهیم داشت چرا که معیشت مردم به این طرح وابسته است.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز اجرای طرح بزرگراه گناوه به دیلم، تصریح کرد: تا دو ماه آینده و همچنین سال آینده اتفاقات بسیار خوبی در سطح این شهرستان روی خواهد داد.

وی از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تخصیص اعتبارات مناسب به شهرستان دیلم در بودجه ریزی سال آینده خبر داد و افزود: بندر حماد در شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است که حمایت لازم را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تبدیل این بندر به قطب گردشگری خواهیم داشت.

سالاری همچنین به آغاز اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: این منطقه ظرف دو سال آینده راه‌اندازی می شود و واحدهای کوچک و پرتعداد پتروشیمی در این منطقه راه‌اندازی می شود.

وی همچنین از تلاش برای توسعه آبزی‌پروری در شهرستان دیلم خبر داد و اذعان داشت: در شهرستان دیلم سرعت اجرای پروژه‌ها بالا است و طرح ها با قیمت مناسبی اجرا می شود که اولویت اعتباری را برای این شهرستان قائل خواهیم شد.

استاندار بوشهر همچنین از اجرای زمین چمن مصنوعی در سه روستای این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با اجرای سد چمشیر شاهد توسعه بخش کشاورزی در شمال استان بوشهر و شهرستان دیلم خواهیم بود.

کد خبر 2487395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha