۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

طهماسبی:

۲۸۷ پروژه ارتباطی و مخابراتی در مازندران بهره برداری می شود

۲۸۷ پروژه ارتباطی و مخابراتی در مازندران بهره برداری می شود

ساری- مدیرکل ICT مازندران گفت: همزمان با دهه فجر، با حضور وزیر ارتباطات، ۲۸۷پروژه ارتباطی و مخابراتی، درمازندران با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیاردریال بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان مازندران، مدیرکل ICT استان مازندران با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و هیأت همراه به استان به مناسبت دهه فجر از افتتاح پروژه های ارتباطی و مخابراتی خبر داد.

وی اظهارکرد: توسعه پهنای باند لایه لبه استان به ظرفیت ۲۸GB راه اندازی سایت های BTS توسط اپراتورها به منظور ارائه سرویس نسل سوم و چهارم تلفن همراه، توسعه پهنای باند انتقال اپراتورها به ظرفیت ۵۰۴، توسعه سامانه های شبکه و سوییچ مخابراتی از پروژه های اپراتورهای تلفن همراه را  ازجملهاینافتتاحها است.

مدیرکل ICT استان مازندران اظهار کرد: همچنین در این سفر ۱۲۷ کیلومتر فیبرنوری جدید در استان مازندران  به بهره برداری میرسد.

وی افزایش ضریب نفوذ اینترنت در استان مازندران به ۹۳ درصد را در طول یکسال گذشته از جمله دستاوردهای فعالیت درحوزه ICT   این استان خواند وافزود: ارائه خدمات الکترونیک و کمک به اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات از جمله برنامه های در دست انجام است.

 مهندس طهماسبی ارائه سرویس های ارتباطی به روستاها و  مناطق محروم را از دیگر اهداف وزارت ارتباطات خواند و گفت: در همین راستا  قرار است ۱۳۷۲ روستای استان در طرح USO از اینترنت پرسرعت بهره مند  شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست هم اندیشی با نخبگان ICT و فعالان این بخش با حضور دکتر واعظی از جمله برنامه های دیگر سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران  است.

کد خبر 2492006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha