۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵

راستی به مهر خبر داد:

۸۵ مقاله به دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز ارسال شد

۸۵ مقاله به دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز ارسال شد

شیراز- ‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز گفت: تاکنون ۸۵ مقاله داخلی و خارجی در بخش های عمران، شهرسازی، تاسیسات به دبیرخانه ارسال شده است.

مهرداد راستی در گفتگو با مهر ضمن اعلام زمان باقیمانده ارسال مقاله به ششمین همایش ملی مقرات ساختمانی که قراراست به مدت دو روز در تاریخ ۶ و ۷ اسفند ماه امسال در شیراز برگزار شود، بیان کرد: متقاضیان حضور در همایش مقررات ملی در شیراز می توانند تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از یک هزار نفر برای شرکت در ششمین دوره همایش مقررات ملی ساختمان ثبت نام کرده اند، یاد آورشد: ظرفیت پذیرش و ثبت نام از متقاضیان در این دوره از همایش در حدود ۲۵۰۰ نفر خواهد بود.

این مسئول در این راستا بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای در نگارش مقالات همایش مقررات ملی ساختمان تاکید کرد و افزود: با توجه به سابقه درخشان خدمات مناسب استان فارس در موضوعات مربوط به مهندسی ساختمان قرار است  دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز قرر بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نگهداری و صنعت ساختمان، نگهداری و فرهنگ بهره برداری، نگهداری و رویکرد های بهینه سازی ساختمان را ازجمله اهداف برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان دانست و افزود: از دیگر اهداف این همایش نگهداری و مراقبت از ساختمان از منظر حقوقی، اثر طراحی معماری و شهرسازی بر مقوله نگهداری و مراقبت ساختمانها، آسیب شناسی مبحث ۲۲مقررات ملی ساختمان، مباحث عمومی است.

‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان ادامه داد: افزایش عمر مفید و ارتقای کیفیت بهره دهی ساختمانها، کمک به تغییر رویکرد طراحان و سازندگان ساختمان به موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان، جلب مشارکت مراکز علمی و پژوهشی، متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان، ایجاد ارتباط گسترده تر بین پژوهشگران و دست و اندرکاران صنعت، آسیب شناسی موانع اجرایی برای تحقق مراقبت و نگهداری بهینه از ساختمانها و... از جمله دیگر اهدافی است که در این همایش مورد بررسی قرار  می گیرد.

کد خبر 2492159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha