۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

آیت الله شاهچراغی:

مردم نگران مفاسد اقتصادی و مسائل فرهنگی هستند

مردم نگران مفاسد اقتصادی و مسائل فرهنگی هستند

سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان، تبعیت از رهبری را لازمه کار مسئولان دانست و گفت: مردم از دو موضوع مفاسد اقتصادی و مسائل فرهنگی نگران هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح سه شنبه در نشستی با معاون حقوقی رئیس‌جمهور در محل دفتر خود با بیان اینکه کشور ما به سه مسئله نیاز مبرم دارد که همه اقشار باید به آن توجه داشته باشیم، افزود: نخست بحث وحدت دولت و ملت و ملت و دولت است.

وی رضایت مردم را دومین نکته مهم دانست و افزود: اگر مردم ناراضی باشند، گرفتاری هایی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهر سمنان با اشاره به اینکه مردم در نظام مقدس اسلامی از جایگاه والایی برخوردارند اضافه کرد: خدمتگزاری، کار و تلاش، برخورد اخلاقی و تکریم مراجعان را راه‌های جلب رضایت مردم است.

آیت الله شاهچراغی، از تبعیت از ولایت به عنوان سومین نیاز جامعه امروز ایران یاد کرد و یادآور شد: همه مسوولان و دستگاهها باید از رهبری تبعیت کنند.

مردم از دو موضوع مفاسد اقتصادی و مسائل فرهنگی نگران هستند

امام جمعه سمنان،  وحدت، رضایت مردم و حرکت در خط ولایت را از مهمترین برنامه‌های استان سمنان برشمردوگفت: ما همه سربازان ولایت و مقام معظم رهبری هستیم و باید در این خط حرکت کنیم.

آیت الله شاهچراغی ضمن تاکید بر اهمیت جلب رضایت اقشار مختلف مردم، گفت: نارضایتی مردم، سرآغاز گرفتاری است.

وی با اشاره به نگران بودن مردم از دو موضوع مفاسد اقتصادی و مسائل فرهنگی ادامه داد: مردم و خانواده های شهدا از مسائل فرهنگی و خصوصا بی حجابی و بدحجابی گلایه دارند و لذا انتظار دارند که دکتر روحانی در سخنرانی های خود توجه ویژه تری به این مهم داشته باشند.

رئیس جمهور از ابتدا در خط ولایت بوده و همچنان در این خط نورانی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ عنوان کرد: اگر فرهنگ درست شود، اقتصاد و سیاست نیز اصلاح می شود.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی گسترده غرب علیه جامعه اسلامی ایران بیان کرد: نگرانی رهبر معظم انقلاب از رخنه‌های فرهنگی است که بسیار هم زیاد است و باید تلاش کنیم که جلوی این رخنه‌ها را بگیریم.

 به گفته آیت الله شاهچراغی، دکتر روحانی از ابتدا در خط ولایت بوده و همچنان در این خط نورانی است.

وی با اشاره به اینکه عبادت تنها باید برای رضای خدا صورت گیرد، تصریح کرد: اگر خدمت به مردم نیز خالصانه و برای رضای خدا صورت گیرد در این صورت به وظایف خود عمل کرده‌ایم.

کد خبر 2505553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha