۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

رئیسی:

سه پروژه مهم توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دست ساخت است

سه پروژه مهم توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دست ساخت است

بوشهر - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: سه طرح در دست اجرای این دانشگاه، در پردیس دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهدای خلیج فارس دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: این طرح‌ها شامل پروژه توسعه بیمارستان شهدای خلیج فارس، پروژه دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی و پروژه مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند.

وی ادامه داد: از آنجا که بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، گنجایش و ظرفیت کافی برای تخت‌های بیمارستانی لازم را ندارد، در راستای تامین نیاز شهروندان، توسعه این بیمارستان در دستور کار قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: فضای جدیدی در سمت شرق بیمارستان شهدای خلیج فارس وجود دارد که با همکاری معاونت عمرانی استاندار بوشهر برای افزایش ۱۶۰ تختخواب به آمار تختخواب های فعلی به مساحت بیمارستان الحاق خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه در حال حاضر دنیا به سمت تجمیع پیش می رود، افزود: هم اکنون بیمارستان شهدای خلیج فارس و ساختمان پزشکی هسته ای در این مکان قرار دارند و با الحاق زمین شرقی بیمارستان به این مجموعه و احداث اورژانس هسته ای و بیمارستان تخصصی قلب در آینده‌ای نزدیک در همین مکان، این منطقه به یک مجتمع بیمارستانی تبدیل می‌شود که نقش مهمی در توسعه فضای درمان و سلامت استان خواهد داشت.

وی فضای دانشکده پزشکی و دندانپزشکی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را ۱۹هزار مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: این طرح در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون ۵.۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/04/4/1610863.jpg

۲۷ میلیارد ریال برای ساخت پروژه مجتمع کلاس‌های آموزشی هزینه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تامین اعتبار این طرح از سوی وزارت نفت انجام می شود و به دلیل عدم تامین منابع مالی، ادامه پروژه یک سال و نیم متوقف شده است.

علیرضا رئیسی با بیان اینکه برای ساخت پروژه مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا کنون ۲.۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده و در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی یه این مجتمع برای سال تحصیلی آینده نیاز دارد اضافه کرد: با همکاری معاونت عمرانی استاندار بوشهر برای تامین اعتبار این پروژه، امیدوار هستیم در مهر ماه سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از این مکان باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان داشت: معاون عمرانی استاندار بوشهر با تامین اعتبار به مبلغ ۱.۳میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، به شرط تسریع در ساخت آن موافقت کرده است.

رئیسی خاطرنشان ساخت: در صورت تکمیل سه پروژه در دست ساخت این دانشگاه، شاهد تحولی در بخش پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ارئه خدمات به شهروندان و دانشجویان خواهیم بود.

کد خبر 2511668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha