۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶

رستمی خبر داد:

احداث راه دسترسی طسوج به شنبه نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

احداث راه دسترسی طسوج به شنبه نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

دشتی- سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر گفت: برای اجرای راه دسترسی دهستان طسوج به مرکز بخش شنبه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی صبح پنج شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: تعریض محور ناصری شنبه به طول ۳۲ کیلومتر در دست اجرا است که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: برای اجرای قطعه سوم این محور نیز ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که بعد از تعطیلات نوروزی عملیات آن اجرا خواهد شد.

رستمی بیان کرد: محور باغان سرچشمه نیز به طول ۳۱ کیلومتر است که تاکنون سه کیلومتر بازگشایی نشده و ۹۰ درصد مسیر خاکبرداری شده و هم اکنون دو پیمانکار در شهرستان‌های دشتی و جم مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از مرکز کشور، در آینده نزدیک اعتبارات خوبی به این پروژه اختصاص داده خواهد شد.

تعریض محور خورموج -لاور-دشت پلنگ به طول ۶۵ کیلومتر

رستمی به راه ارتباطی دهستان طسوج به مرکز بخش نیز اشاره و تصریح کرد: طول این مسیر ۲۳ کیلومتر است که در حریم لوله گاز قرار گرفته و قبلا نیز مکاتباتی با شرکت گاز صورت گرفت و لی تاکنون از اجرای این پروژه ممانعت کرده اند.

وی با بیان اینکه برای اجرای راه دسترسی دهستان طسوج به مرکز بخش شنبه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ۶۰ کیلومتر مسیر به مرکز بخش نزدیکتر خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر یادآور شد: تعریض محور خورموج -لاور-دشت پلنگ نیز یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است که طول آن ۶۵ کیلومتر است و هم اکنون نیز در مرحله نقشه بردار است.

وی گفت: برای اجرای قطعه اول این پروژه ۲.۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که به زودی اجرایی خواهد.

کد خبر 2521287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha