۲۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷

سردار ابراهیمیان:

یادواره های شهدا خنثی کننده نقشه های دشمنان در جنگ نرم است

یادواره های شهدا خنثی کننده نقشه های دشمنان در جنگ نرم است

میامی- فرمانده گروه ده محرم شاهرود با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در جنگ نرم بر روی ذهن جوانان کار می کنند گفت: یادواره های شهدا خنثی کننده نقشه های دشمنان در جنگ نرم است.

سردار عبدالرحیم ابراهیمیان، در خلال برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آمریکا و سایر کشورهای غربی به عنوان دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بر روی ذهن جوانان ما کار می کنند تا تفکرات آنان را منحرف کنند.

وی افزود: امروزه جوانان ما هم درگیر جنگ سخت و هم درگیر جنگ نرم دشمن هستند و در دوران دفاع مقدس ما فقط جنگ سخت با دشمن داشتیم اما امروز جوانان ما باید در دو جبهه در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروزه تغییر و تحول در وضعیت ظاهری و نوع زندگی افراد رخ می دهد که خود فرد از این موضوع آگاهی ندارد اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا عاملی بازدارنده برای رخ دادن اینگونه مسائل می شود.

ابراهیمیان تصریح کرد: ما باید با برگزاری یادواره های شهدا اخلاق، رفتار، ایثار و از خودگذشتگی آنان را نشان دهیم تا جوانان ما که در آن دوران نبوده اند با سیره شهدا آشنا شوند تحت تاثیر سیرت شهدا قرار گیرند.

وی در خاتمه به حضور پرشور جوانان در برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی اشاره داشت و تاکید کرد: جوانان ما آنهایی هستند که نسبت به باورها و مسیری که ائمه اطهار(ع) ترسیم کردند و شهدا آن مسیر را پیمودند اعتقاد دارند و می خواهند با حضور خود در یادواره شهدا از آن فیض عظمای شهدا بهره مند شوند.

کد خبر 2535949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha