۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵

حجت الاسلام شکری:

ولایت‌مداری، شاخص‌ترین وصیت شهداست

ولایت‌مداری، شاخص‌ترین وصیت شهداست

میامی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ولایت‌مداری، را شاخص‌ترین وصیت شهدا برشمرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان اصل اساسی در وصایای شهدا به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان، حجت الاسلام محمود شکری با بیان اینکه ولایت مداری برجسته ترین نکته وصیت نامه شهدا است اظهار کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان اصل اساسی در وصایای شهدا به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری شاخص‌ترین وصیت شهدا است، گفت: پشتیبانی از ولی فقیه به عنوان یک اصل اساسی در وصیت نامه شهدا به شمار می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه حفظ حجاب و عفاف یکی از نکات مهمی است که در وصایای شهدا آمده است، تصریح کرد: شهدا به بانوان و زنان ایران اسلامی توصیه کردند که اگر می خواهید در مسیر شهدا گام بردارید حجاب خود را حفظ کنید.

شکری، برگزاری اجلاسیه و یادواره های شهدا را وظیفه قانونی و شرعی مسئولین دانست و افزود: بهترین مسیر برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می باشد.

وی یکی از اهداف اصلی برگزاری یادواره های  شهدا را آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان با شرایط سخت دوران دفاع مقدس و آگاهی از ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان و متجاوزان عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مهمتریت پشتوانه جهت برگزاری اینچنین برنامه ها مردم هستند، که آنها فقط برای عشق و علاقه به امام و شهدا در این راه قدم بر می دارند.

ایثار و شهادت راه رسیدن به تعالی و تمدن اسلامی است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی هم گفت: روحیه شهادت طلبی و ایثار برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام عیسی سلیمانی، با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا برای انتقال تجربه جنگ و روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و روحیه شهادت طلبی ضروری است، گفت: این برنامه ها با هدف ایجاد و افزایش روحیه شهادت طلبی که نقش بسیار مهم و سازنده داشته و خواهد داشت برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاشهای شبانه روزی بسیجیان در اجلاسیه شهدای میامی افزود: قدمهای خوبی در اجلاسیه شهدای شهرستان برداشته شد و این برنامه نیز تاکنون مورد رضایت و استقبال  مردم این شهرستان قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در ادامه به غرفه هایی که در نمایشگاه اجلاسیه برپاشده است اشاره و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه هایی با موضوعات غدیرخم، عاشورا، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، معرفی شهدای شهرستان، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، مهدویت و... برپا شده است.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاهها با موضوع دفاع مقدس برای آشنایی و تجربه جنگ برای نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و روحیه شهادات طلبی ضروری است.

سلیمانی با توجه به اینکه سطح بالایی از شهدای ما جوانان عزیز بوده اند، افزود: حضور جوانان در این نمایشگاه بسیار مهم است که تا کنون حضور چشمگیری را در بازدید از نمایشگاه داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در خاتمه بیان کرد: امیدواریم نسل جوان و نوجوان ما با مطالعه سیره و وصیت نامه شهدا در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری را ایفا کنند.

کد خبر 2536270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha