۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶

استقبال استرالیایی‌ها از فیلم ترسناک

استقبال استرالیایی‌ها از فیلم ترسناک

جنیفر کنت کارگردان استرالیایی جایزه بهترین فیلم بلند را از انجمن کارگردانان استرالیا گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جنیفر کنت کارگردان این جایزه را برای ساخت فیلمی با عنوان «بابادوک»‌در ژانر ترسناک دریافت کرد. این فیلم با استقبال زیاد استرالیایی‌ها روبه رو شده و فروشی ۵ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

«بابادوک» فیلمی از سال ۲۰۱۴، داستان مادری را روایت می‌کند که سرانجام باور می کند که وقتی پسر کوچکش می‌گوید هیولای کتاب قصه‌اش جان می گیرد، راست می‌گوید. این مادر که به‌شدت تحت تأثیر مرگ خشونت‌آمیز شوهرش قرار گرفته، ابتدا با ترس پسرش از هیولایی که در خانه‌شان پنهان شده دست‌وپنجه نرم می‌کند اما سرانجام این حضور شوم را حس می‌کند.

جوایز انجمن کارگردانان استرالیا برای تجلیل از کارگردان‌ها و فیلم‌های استرالیایی در ۱۵ بخش اهدا می‌شود که شامل فیلم، تلویزیون، چند رسانه‌ای، موزیک ویدئو و تبلیغات می‌شود.

این جوایز در مراسمی که در ملبورن برگزار شد، اهدا شدند. در این میان امین پلنگی جایزه بهترین کارگردانی را برای مستندی بلند با عنوان «ازدواج عاشقانه در کابل» دریافت کرد و کلریک مارتین برای کارگردانی مستند «ترانه‌های زندان» جایزه دریافت کرد.

تونی کراویتس برای کارگردانی مینی سریال تلویزیونی «زمین بازی شیطان» و جفری واکر برای «جک ایرلندی: نقطه مرگ» در بخش تله فیلم جایزه گرفت.

جایزه کارگردانی یک قسمت از سریال درام تلویزیونی نیز به «خانه و بیرون» به اسکات هارتفورد-دیویس رسید . «کد» جایزه کارگردانی درام سریال تلویزیونی را برای شان سیت به همراه آورد. 

کد خبر 2575764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha