۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴

با برگزاری رقابت های انتخابی/

اعضای تیم جودوی جوانان خراسان شمالی مشخص شدند

اعضای تیم جودوی جوانان خراسان شمالی مشخص شدند

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: با برگزاری رقابت های انتخابی اعضای تیم جودوی جوانان این استان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور مشخص شدند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پایان رقابت های جودو انتخابی تیم جوانان خراسان شمالی، اظهار کرد: در این مسابقات بیش از ۷۰ جودوکار از شهرستان های بجنورد، مانه و سمقلان، اسفراین، شیروان و فاروج حضور داشتند که در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد خسروی از شهرستان مانه و سملقان اول شد و الله یار داوطلب نیز از همین شهرستان عنوان دوم را کسب کرد.

خسرویار افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم این مسابقات نیز ولی عباسی از مانه و سملقان عنوان نخست را به دست آورد و وحید سعیدی برجی از بجنورد در رده دوم ایستاد.

وی گفت: در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز مسلم رحمتی از شهرستان بجنورد به مقام اول رسید و محمد روح پرور هم از بجنورد عنوان دوم را کسب کرد.

خسرویار اظهار داشت: در وزن ۷۳ کیلوگرم علی رحمانی  از مانه و سملقان و الیاس پاکدل  از بجنورد به ترتیب اول و دوم شده و در ۸۱ کیلوگرم نیز مهدی متین از بجنورد و امید ساعدی پناه از شهرستان شیروان مقام های اول و دوم را کسب کردند.

وی با بیان این که در وزن ۹۰ کیلوگرم حامد رشیدی از بجنورد اول شد و امیرحسین سعادتمند از شیروان عنوان دومی را به دست آورد، افزود: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز محمد صابری از آشخانه و ایمان نیستانی از بجنورد به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

به گفته خسرویار در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم و رده سنگین وزن نیز حسین شاه پسندی از شهرستان بجنورد به مقام اول رسید و امیر مرادی از همین شهرستان در رده دوم ایستاد.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در خاتمه اظهار داشت: رقابت های قهرمانی کشور روز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت برگزار می شود.

 

کد خبر 2575870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha