۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶

سالاری:

پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی افتخاری برای استان بوشهر است

پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی افتخاری برای استان بوشهر است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی افتخاری برای استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی در اقتدار و عزت کشور دارند و همواره در اوج آمادگی آماده دفاع از کشور هستند.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه هوایی اشاره کرد و ادامه داد: نیروی هوایی ارتش به خوبی در عرصه تولید و خودکفایی و توانمندی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است و در عرصه‌های مختلف شاهد اقتدار این نیرو هستیم.

استاندار بوشهر وجود پایگاه ششم شکاری در بوشهر را یک افتخار برای استان دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز این پایگاه هوایی نقش بسیار مهمی در پیروزهای رزمندگان ما در مقابل دشمن داشت.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات امیر هادیان در دوران فعالیت در پایگاه ششم شکاری در استان بوشهر، بیان داشت: امیر هادیان در بین مردم بوشهر دارای محبوبیت بسیار بالایی بودند و همواره در بین مردم حضور داشتند.

سالاری خاطرنشان ساخت: امیر هادیان در عرصه‌های مختلف در سطح استان خدمات خوبی را از خود به یادگار گذاشتند که باید از وی تقدیر کنیم و امیدواریم شاهد موفقیت‌های امیر سرتیپ خلبان اسماعیل لشکری نیز در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به اینکه پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: این پایگاه برای مردم استان بوشهر یک افتخار است.

لازم به ذکر است که در این آئین، با تقدیر از خدمات امیر مهدی هادیان، امیر سرتیپ خلبان اسماعیل لشکری به عنوان فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر معارفه شد.

 

کد خبر 2580872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha