۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

استاندار بوشهر:

منابع لازم برای بازسازی بیمارستان امیرالمومنین بوشهر اختصاص یابد

منابع لازم برای بازسازی بیمارستان امیرالمومنین بوشهر اختصاص یابد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: نیروی هوایی ارتش منابع لازم برای بازسازی بخشی از بیمارستان امیرالمومنین بوشهر را اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در مراسم رونمایی از مستند پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار داشت: ارتش در استان بوشهر در زمینه مقابله با کرونا کارها و اقدامات ارزشمندی را داشته است.

وی اضافه کرد: بخشی از بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری بوشهر برای کمک به کادر درمان و امکانات بهداشتی و درمانی استان، نیازمند بازسازی است که امیدواریم منابع لازم در این خصوص اختصاص یابد تا شاهد گسترش خدمات دهی به مردم باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش مایه افتخار و عزت ماست و مستند ششم شکاری گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های خلبانان پایگاه هوایی بوشهر را به تصویر کشید.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مستندهایی چون ششم شکاری نمی‌توانند به صورت کامل رشادت‌های دفاع مقدس را به نمایش بگذارند بلکه گوشه‌هایی از آن رشادت را به تصویر می‌کشند.

گراوند با قدردانی از عوامل تهیه مستند ششم شکاری بیان کرد: برای اینکه دلاوری و رشادت رزمندگان و خلبانان جان بر کف نیروی هوایی و سایر نیروهای نظامی را فراموش نکنیم باید به دانش روز فناوری این ارزش‌ها را منتقل کنیم لذا اقدام هنرمندان بوشهری در مستند ششم شکاری همین کار را انجام داده است.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ابتدا در آموزش و تجهیزات وابسته بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش توانست علاوه بر تربیت نیروی انسانی مجرب، به نیروی هوایی برتر منطقه تبدیل شود و این بزرگ‌ترین سرمایه برای نظام است.

مستند ششم شکاری با موضوع اقدامات پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، استاندار و اعضای شورای تأمین استان بوشهر رونمایی شد.

این مستند توسط مسعود نجف پور بوشهری از هنرمندان نامی بوشهر با همکاری نیروی هوایی ارتش تهیه شده که در آن ضمن مصاحبه با خلبانان پایگاه هوایی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصاویری کمیابی هم از این پایگاه در دوران مختلف در آن نمایش داده می‌شود.

کد خبر 5306184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha