۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷

فراخوان مسابقه عكس هفدهمین جشن خانه سینما اعلام شد

فراخوان مسابقه عكس هفدهمین جشن خانه سینما اعلام شد

فراخوان مسابقه عكس فیلم های سینمایی شرکت کننده در هفدهمین جشن خانه سینما توسط روابط عمومی این جشن سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این فراخوان تمامی عکاسان عضو انجمن عکاسان سینمای ایران که علاقمند به شركت در بخش عكس هستند می توانند آثار خود را که از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۲ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۴ تولید شده است، در صورتی که در دوره های قبلی جشن شرکت نداده اند بصورت مجموعه عکس تا سقف پنج فیلم و برای هر فیلم ۷ عکس (۵ عکس صحنه و ۲ عکس پشت صحنه) بصورت ‌دیجیتال و آثاری که با دوربین های آنالوگ ثبت شده باشند به صورت فایل اسکن شده در سایز ۲۰ در ۳۰ بدون حاشیه (فول فریم) به دبیرخانه جشن ارسال کنند.

فایل هر مجموعه عکس باید با فرمت jpg  و اندازه ۵۰ در۷۵، ‌ كیفیت ۳۰۰ dpi بر روی لوح فشرده با ذکر نام فیلم به همراه یک قطعه عکس پرسنلی صاحب اثر (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم ها) همراه باشد. همچنین تمامی عکاسان متقاضی باید فرم شرکت در این بخش را برای هر مجموعه بصورت جداگانه تکمیل و همراه عکس های همان مجموعه در پاکت مجزا به دبیرخانه ارائه دهند.

برابر این فراخوان علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه کامل مقررات به سایت خانه سینما www.khanehcinema.ir  مراجعه کنند.

کلیه متقاضیان باید آثار خود را حداکثر تا ۳۱  تیرماه به دبیر خانه هفدهمین جشن خانه سینما (خیابان بهارجنوبی، ‌كوچه سمنان شماره ۲۹ ) تحویل دهند.

کد خبر 2785540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha