۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵

غفاری خبر داد:

ارائه خدمات رايگان فوريت‌های پزشكی شهر سالم در روز عيد سعیدفطر

ارائه خدمات رايگان فوريت‌های پزشكی شهر سالم در روز عيد سعیدفطر

كادر پزشكي و اورژانس شركت شهر سالم شهرداری تهران برای ارائه خدمات رايگان بهداشتی درمانی به نمازگزاران روز عيد سعيد فطر آماده می‌شوند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، حسن علي غفاری مديرعامل شركت شهر سالم با اشاره به هماهنگي‌های انجام شده به منظور ارائه خدمات مطلوب به نمازگزاران در روز عيد سعيد فطر خاطرنشان كرد: به همين منظور ۵ دستگاه آمبولانس به همراه نيروهای متخصص اورژانس شامل پزشک و كارشناس فوريت‌های پزشكي به محدوده از پيش تعيين شده برگزاری نماز عيد سعيد فطر اعزام می‌شوند.

وی افزود: در همين راستا مركز بهداشتي درماني منطقه ۳ شركت شهر سالم شهرداري تهران نیز به عنوان پايگاه ثابت اورژانس این شركت آماده سازی شده و خدمات ويزيت پزشک عمومي، اورژانس، راديولوژی، آزمايشگاه را ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم هماهنگی با سازمان تاكسيرانی به منظور انتقال بيماران پس از مداوا در مراكز بيمارستانی را، از ديگر اقدامات در روز عيد فطر خواند و گفت: ۱۰ دستگاه تاكسي در بيمارستان‌ها و درمانگاه‌هايی از جمله حضرت رسول، فیروزگر، امام خمینی، شهدای تجریش، امام حسین و درمانگاه منطقه ۳ شهرداری تهران که نزدیک تر به محدوده محل نماز و مراکز اصلی پذیرش بیماران هستند مستقر خواهند شد.

غفاري تصريح كرد: طی هماهنگي که با بيمارستان های یاد شده توسط كميته درمان ویژه عید سعید فطر به عمل آمده است، جهت پذيرش بيماران احتمالی و هزينه هاي بستری و درمان سرپايي اين بيماران از طريق تسليم فرم خاص اعزام بيمار که توسط آمبولانس های مستقر ارائه می شود، اقدام خواهد شد.

وي همچنين از هماهنگي معاونت بهداشت شهر سالم شهرداری تهران و معاونت بهداشتي دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و افزود: اين هماهنگي ها جهت تامين و رعايت موازين و موارد بهداشتی در محل سرويس‌های بهداشتی، وضوخانه‌ها و نظارت بهداشتی بر توزيع بسته‌های خوراكی صورت گرفته است.

کد خبر 2858995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha