۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۱

نماینده بوشهر در مجلس:

صیادان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم رفع مشکلات بخش صیادی

صیادان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم رفع مشکلات بخش صیادی

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان استان بوشهر از کمترین حمایت‌ها برخوردارند و باید حمایت ویژه‌ای از این قشر صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای تعاونی صیادی جلالی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش صیادی است و باید تلاش شود تا زمینه برای فعالیت بهتر صیادان استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه شغل صیادی یکی از مهمترین مشاغل در سطح استان است و افراد زیادی در این عرصه اشتغال دارند، اضافه کرد: صیادی یکی از مشاغل سخت است که صیادان با مشقت بسیار زیادی کسب رزق و روزی می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون حمایت مناسبی از صیادان صورت نگرفته است، ادامه داد: صیادان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و باید تلاش کنیم تا این مشکلات را رفع کنیم و شرایط مناسبی برای فعالیت این قشر فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه‌های صیادان استان، افزود: به منظور بررسی مسائل و مشکلات صیادان استان بوشهر یک نشست را با تعاونی صیادی کشور برگزار کردیم و موضوعات مهمی همچون استفاده بهتر از فرصت صید و صیادی و امنیت دریا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جمیری از حمایت‌های شیلات به عنوان یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش مشکلات صیادان استان نام برد و بیان کرد: باید مشکلات عرصه صیادی استان به خوبی شناسایی شود و برای رفع مشکلات قدم‌های اساسی برداشته شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم طراحی نقشه جامع برای رفع مشکلات موجود، گفت: در صورتی که روش‌های مناسبی را برای حل مشکلات داشته باشیم، شاهد تسریع در رفع آنها خواهیم بود.

کد خبر 2860497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha