۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۹

مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت:

۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان زینبیه خورموج اختصاص یافت

۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز  بیمارستان زینبیه خورموج اختصاص یافت

دشتی- مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز و تعمییر بیمارستان زینبیه خورموج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی عصر چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان زینبیه خورموج  اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی باصفا و کم توقع هستند و کار کردن برای چنین مردمانی افتخار است.

وی افزود: از آغاز طرح تحول نظام سلامت تاکنون اعتبارات خوبی به وزارت بهداشت اختصاص داده شد که این امر در سال جاری نیز همچنان ادامه خواهد داشت و مزیت های زیادی نیز برای مردم به دنبال داشته است.

رضایی تصریح کرد: ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، کاهش هزینه های درمان و اعتماد مردم به بیمارستانها از اهداف مهم این طرح بوده و رضایت خوبی در جامعه شاهد هستیم.

وی بر ضرورت تعمییر و تجهیز اورژانس بیمارستان زینبیه تاکید کرد و یادآور شد: در سال جاری برای این امر مهم بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده می شود.

رضایی از احداث کلینیک ویژه و اصلاح فضای فیزیکی بلوک زایمان خبر داد و تصریح کرد: انشاالله با اجرای این طرحها شاهد رضایت مندی بیشتر در بین مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تنها بیمارستان شهرستان دشتی تجهیز خواهد شد، از خرید دستگاه سی آرم، رادیولوژی پرتابل، دستگاه بیهوشی برای اتاق عمل و تجهیز اتاق عمل سوم بیمارستان، تخت آی سی یو با تجهیزات کامل و تخت مراقبت ویژه نوزادان  خبرداد.

مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت درخصوص خرید دستگاه سی تی اسکن نیز قول همکاری و پیگیری لازم را داد.

کد خبر 2864172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha