۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مهر خبر داد:

اختصاص اعتبار ۳۰۰۰میلیاردریالی برای بیمارستان هزار تختخوابی تبریز

اختصاص اعتبار ۳۰۰۰میلیاردریالی برای بیمارستان هزار تختخوابی تبریز

اهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اختصاص اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای بیمارستان هزار تختخوابی تبریز خبر داد.

محمدحسین صومی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات اجرایی ۸۶ پروژه بهداشت و درمان در استان با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این پروژه ها بزرودی عملیاتی شده که نهایتاً در هفته دولت و دهه فجر سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت بخوبی پیش می رود، افزود: پزشکان همگام با سایر کشور خدمات ارائه شده مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی شهرستان اهر در راستای طرح تحول سلامت همگانی عملکرد خوبی داشته اند.

صومی به تجهیز بیمارستان ها و اورژانس های آذربایجان شرقی امکانات جدید اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان ها و اورژانس ها تجهیز شده است شاهد افزایش رضایتمندی مردم از سیستم درمانی و بهداشتی استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: همچنین طی سال جاری فضاها و طرح های مورد نیاز در بیمارستان باقرالعلوم اهر که آغاز نشده شروع می شود و پروژه های درحال انجام تسریع خواهد شد.

صومی همچنین از اختصاص اعتبار ۵۵ میلیارد ریالی به پروژه‌های عمرانی شبکه بهداشت شهرستان اهر خبر داد و گفت: برای پروژه های عمرانی شبکه بهداشت اهر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی وزارت بهداشت و طبق هماهنگی های انجام شده ۲ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۱۸۰ اختصاص می یابد.

کد خبر 2897322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha