۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۴۱

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

«دختر شینا» بعنوان کتاب فصل بسیج معرفی شد

«دختر شینا» بعنوان کتاب فصل بسیج معرفی شد

همدان- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از معرفی کتاب « دختر شینا» برای فصل بسیج خبر داد.

علی بقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کتاب فصل بسیج برای پاییز معرفی شده است، اظهار داشت: هر فصل کتابی از سوی بسیج برای شرکت در مسابقه معرفی می شود که کتاب فصل پاییز نیز معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در هر فصل کتابی معرفی و به تناسب الگو سازی می شود، عنوان داشت: بر مبنای متن کتاب سئوالاتی نیز همراه با آن منتشر شده و در اختیار خواندگان قرار می گیرد و بعد از مدت زمانی مشخص مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه معرفی کتاب فصل بسیج از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز می شود، بیان داشت: کتابی که برای پاییز معرفی شده کتاب «دختر شینا» به نویسندگی بهنارز ضرابی زاده یک نویسنده همدانی است.

بقایی با اشاره به اینکه موضوع کتاب در مورد همسر سردار حاج ستار ابراهیمی است، عنوان داشت: نویسنده قسمت های از زندگی وی را به رشته تحریر درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه این کتاب را با تخفیف ویژه به گروه ها و مجامع اهل مطالعه ارائه می دهد، گفت: قیمت اولیه کتاب ۱۴ هزار تومان بوده که در قسمت ویژه مسابقه به هفت هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

 

کد خبر 2918897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha