۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مافیایی کاراته حق ما را خورد/ مسئولان وزارت ورزش پاسخگو نیستند

مافیایی کاراته حق ما را خورد/ مسئولان وزارت ورزش پاسخگو نیستند

پدر یکی از کاراته کاهای تیم بانوان گفت: حق دخترم را با وجود برتری مقابل رقیب ضایع کرده‌اند وقتی مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش نتوانست کاری انجام دهند برای احقاق حق خود تا مقامات بالا پیگیری می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر ، شقایق واحدی یکی از کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم کاراته بانوان زیر ۲۱ سال موفق شد در مسابقات انتخابی رقیب خود را شکست دهد. این کاراته کا با وجود کسب پیروزی مقابل رقیب شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد تا کاراته کای بازنده عضو تیم ملی در مسابقات جهانی اندونزی باشد. 

فرامرز واحدی پدر این دختر کاراته کا اعتراض خود را به این انتخاب کادر فنی ابتدا به مسئولان فدراسیون ارائه نمود و پس از آنکه نتیجه لازم را کسب نکرد روز گذشته راهی وزارت ورزش شد و با وجود دیدار با برخی مسئولان بازهم دست خالی خیابان سئول را ترک کرد. 

وی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه نتوانستم حق خود را بگیرم. حمایت های مالی باشگاه جوانه برای حضور ۵ عضو این باشگاه در ترکیب ثابت تیم ملی که با حمایت های کادر فنی و مسئولان بخصوص رئیس فدراسیون و نایب رئیس بانوان همراه بود باعث شد حق دختر من ضایع شود و  مافیایی پنهان کاراته ایران نقش خود را به خوبی ایفا کرد.  

واحدی ادامه داد: متاسفانه تا زمانی که وزارت نمادین ورزش که فاقد کارایی لازم است و شاهد کارهای از این دست در فدراسیون کاراته هستیم ، کاراته ایران نمی تواند مسیر منظقی و اصولی خود را طی کند. به همین دلیل باید اذعان کنم که  شبنم و شقایق دختران من به همین دلیل از دنیای قهرمانی خداحافطی کرده اند.  ولی مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش بدانند که من این مشکل را تا بیت رهبری پیگیری خواهم کرد. 

پدر این دو کاراته کا در پایان گفت: من اسناد و مدارکی دارم که اگر چه در وزارت ورزش مورد استقبال مسئولان قرار نگرفت و عنوان داشتند که می دانند تخلف شده ولی کاری نمی توانند انجام دهند ولی بدون شک مراجع بالاتر می توانند روی این مدارک اقدام کنند. من یک آزاده هستم و تا افشای تخلفات متعدد کاراته از تلاش خود دست بر نمی دارم.

کد خبر 2943193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha