۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد؛

آتش سوزی بزرگ در برج مسکونی/ نجات ۲۵ تن از میان شعله ها

آتش سوزی بزرگ در برج مسکونی/ نجات ۲۵ تن از میان شعله ها

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی بزرگ در مجتمع مسکونی واقع در اتوبان بابایی و نجات ۲۵ نفر از شهروندان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۹:۲۳ صبح امروز وقوع آتش سوزی در یک برج مسکونی در اتوبان بابایی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، نردبان و دستگاه های ایمنی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد در یک برج مسکونی ۱۲ طبقه ۴۵ واحدی و در طبقه پنجم آن یک واحد مسکونی صد متری به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و به دلیل انتشار دود ناشی از آتش سوزی وسایل منزل ۲۵ نفر از ساکنان طبقه پنجم دچار دودزدگی شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ماموران سازمان آتش نشانی بلافاصله در قالب چند گروه عملیاتی کار خود را آغاز کردند و در ابتدا ساکنان دود گرفته طبقه پنجم را به طبقات فوقانی هدایت کرده و پس از ایمن سازی های لازم با شناسایی کانون اصلی آتش سوزی اقدام به مهار شعله های آتش کردند.

ملکی تصریح کرد: در این آتش سوزی آتش نشانان موفق شدند ۲۵ زن و کودک گرفتار شده در ساختمان را به سلامت نجات دهند.

وی با اعلام اینکه علت وقوع این حریق از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است افزود: آتش نشانان با اطفای کامل حریق در ساعت ۱۰:۲۶ به عملیات خود پایان دادند.

کد خبر 2950250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha