۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

هنوز مشخص نیست قسمت دوم «بزرگ راه همت» ساخته شود

هنوز مشخص نیست قسمت دوم «بزرگ راه همت» ساخته شود

کارگردان مجموعه مستند «بزرگ راه همت» از پایان تصویربرداری این مجموعه سخن گفت و بیان کرد که در هفته های آتی سه قسمت باقی مانده از شبکه «افق» پخش می شود.

سیدامیر جاوید کارگردان و نویسنده مستند «بزرگ راه همت» در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان تولید این مجموعه خبر داد و گفت: روند تولید مجموعه تلویزیونی «بزرگ راه همت» هفته اخیر به پایان رسید و کار تدوین و صداگذاری قسمت های پایانی آن در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۱۰ روایت از این مجموعه مستند تلویزیونی از شبکه افق سیما پخش شده است و سه قسمت پایانی آن نیز در هفته های آتی نمایش داده خواهد شد.

این کارگردان و نویسنده درباره موضوع این مجموعه بیان کرد: «بزرگ راه همت» حاصل تلاش گروه هنری- رسانه ای «جماران» است که در هر روایت خود با سفر به یک گوشه از ایران به روایت یک رویداد فرهنگی یا معرفی یک گروه فرهنگی مردم نهاد می پردازد.

جاوید ادامه داد: در قسمت های پیشین سفرهایی به شهرهای مختلف کشور از جمله قم، مشهد، سیستان و بلوچستان، یزد، قزوین، تبریز، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، سنندج و... داشته ایم و در ادامه نیز در سفر به چند شهر جدید با یک اتفاق بزرگ فرهنگی اما گمنام در این استان ها و شهرها آشنا خواهیم شد.

وی درباره احتمال تولید قسمت های بیشتری از «بزرگ راه همت» گفت: تولید فصل نخست این مجموعه تلویزیونی از اردیبهشت ماه ۹۴ در قالب ۱۳ قسمت در شبکه افق آغاز شد. بنای اولیه شبکه و گروه بر ادامه مجموعه و تولید فصل‌های بعدی بوده است اما اکنون ادامه این کار مشخص نیست و بعد از اتمام کار می توان در خصوص آینده آن حرف زد.

مجموعه مستند «بزرگ راه همت» هر هفته یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود.​

کد خبر 2952162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha