۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷

توسط فرزند شحات انور؛

گنجینه‌ تلاوتهای استاد شحات انور به رادیو قرآن هدیه شد

گنجینه‌ تلاوتهای استاد شحات انور به رادیو قرآن هدیه شد

مدیر رادیو قرآن از اهدای گنجینه‌ای از تلاوت‌های استاد شحات انور توسط فرزند وی به رادیو قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن، اظهار کرد: محمود شحات انور، فرزند استاد شحات انور طی سفر اخیر خود به ایران که به منظور شرکت در مراسم یادبود قاریان مهاجر الی‌الله انجام شده بود، گنجینه‌ای از تلاوت‌های پدر خود را به رادیو قرآن اهدا کرد.

مدیر رادیو قرآن افزود: این گنجینه شامل ۸۳۵ قطعه تلاوت از استاد شحات انور است که توسط ایشان در مصر و نقاط مختلف دنیا و اماکن مذهبی اجرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی مسئولان رادیو قرآن به ویژه در سفر پیشین محمود شحات انور به ایران انجام شده بود و همچنین حضور محمود شحات انور طی سفر پیشین خود در شبکه ر ادیویی قرآن به منظور اجرای زنده تلاوت‌ها و ضبط این تلاوت‌ها در استودیو رادیو قرآن، محمود شحات انور گنجینه‌ای از تلاوت‌های پدرشان را در سفر اخیر خود به ایران آورده و به رادیو قرآن اهدا کردند.

محمدزاده عنوان کرد: این گنجینه در واقع آرشیوی است که توسط خانواده استاد شحات انور جمع‌آوری شده و آرشیو شخصی است.

وی در این بخش از سخنان خود عنوان کرد: علاوه بر اهدای گنجینه تلاوت‌های استاد شحات انور به رادیو قرآن، حدود ۱۷۰ قطعه تلاوت از محمود شحات انور و ۱۷۰ قطعه تلاوت از انور شحات انور، فرزند دیگر استاد شحات انور نیز به رادیو قرآن اهدا شده است.

کد خبر 2956861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha