۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۹

براي حضور در رقابتهای قهرمانی جهان؛

تيم های ملی ووشو بامداد فردا راهی اندونزی می شوند

تيم های ملی ووشو بامداد فردا راهی اندونزی می شوند

تيم های بانوان و آقايان ووشو ايران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان صبح فردا راهی جاكارتا می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان ۲۳ آبان ماه به ميزباني اندونزی در جاكارتا آغاز مي شود و تيم های ملی بانوان و آقايان كشورمان در دو بخش تالو و ساندا در اين رقابتها حضور پيدا می كنند

براین اساس، تیم ملی ایران ساعت ۰۴:۲۰ دقیقه بامداد فردا (چهارشنبه ) تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد. کاروان ووشوی ایران ابتدا راهی ابوظبی خواهد شد و پس از توقف در فرودگاه این شهر راهی جاکارتا می شود.

تیم بانوان ایران در در بخش تالو با ترکیب هانیه رجبی (درفرم های چانگ چوان، دائو شو و گون شو) و زهرا کیانی (در فرم های چانگ چوان، جین شو و چیانگ شو)با هدايت الهام صادقی و در ساندا با ترکیب صدیقه دریایی در وزن ۶۰ کیلوگرم ،  شهربانو منصوریان در وزن ۶۵ کیلوگرم و مریم هاشمی در وزن ۷۰ کیلوگرم با هدایت «ژانگ یو جیه» به عنوان سرمربی و خدیجه زینال زاده به عنوان مربی در این مسابقات حضور خواهد داشت. 

در بخش مردان و در تیم تالو فرشاد عربی (در فرم های نن گون، نان چوان و نن دائو)، طاهر قاسمی ( در فرم های نن گون، نان چوان و نن دائو) ،رضا خلف زاده ( در فرم های چانگ چوان، جین شو و چیانگ شو) ، محسن احمدی ( در دو فرم شینگی چوان و  نن دائو) و تیمدوئلین متشکل از محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی به روی تالو فیلد می رود. هدایت این تیم برعهده «هو جین چائو» به عنوان سرمربی ،  توحید اسدیان و احسان پیغمبری هم به عنوان مربی می باشد.

همچنین  جعفر شیرزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم،  محسن محمدسیفی دروزن ۷۰ کیلوگرم، سجاد عباسی در وزن ۷۵ کیلوگرم ،  امیر فضلی دروزن ۸۵ کیلوگرم و حمیدرضا قلی پور در وزن ۹۰ کیلوگرم در بخش ساندا با هدایت حسین اوجاقی به عنوان سرمربی و  منصور نوروزی و علی شیرآقایی به عنوان مربی به دیدار رقبای خود می رود. 

تیم ملی ایران در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان که سال ۲۰۱۳ در مالزی برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

کد خبر 2962745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha