۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

معاون عمرانی استاندار گلستان:

باید برای سرمایه گذاران در گلستان بسترسازی کرد

باید برای سرمایه گذاران در گلستان بسترسازی کرد

گرگان – معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مجموعه استان باید برای ورود سرمایه گذاران به استان گلستان بسترسازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مروتی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: سرمایه گذاران به طور معمول برای فعالیت به دنبال راه های کوتاه و سودآور هستند و برای توسعه استان باید شرایط بهتری را برای آنها فراهم کنیم.

وی با اشاره به مزیت های پیشروی استان خاطرنشان کرد: باید به مزیت های شاخص استان مانند صنعت، تجارت، کشاورزی و گردشگری توجه بیشتری داشت تا هر چه سریع تر توسعه یابند و متناسب با افق ۱۴۰۴ به آنها رسید.

مروتی افزود: هنوز نتوانستیم بخشی از مزیت های پیش روی استان را شناسایی و احصا کنیم و آنها را نسبت به استان های دیگر مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی ادامه داد: اگر دستگاه ها بوروکراسی های اداری خود را کمتر کنند و به وظایف شان به خوبی عمل کنند، یقینا استان گلستان می تواند در بسیاری از بخش ها پیشرو باشد.

مزیت های پیش روی استان باید مورد ارزیابی قرار بگیرند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری گلستان نیز هدف اصلی اجرای طرح مزیت های پیشرو را احصای فعالیت ها در زیرمجموعه های دستگاه های اجرایی استان عنوان و اظهار کرد: شاخص ها و مزیت ها باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و اولویت بندی شوند.

علی مرگدری با بیان اینکه توجه به مزیت های پیشرو و اولویت بندی آنها موجب اثربخشی فعالیت در زیرمجموعه ها خواهد شد، گفت: تبادل نظر و احصای فعالیت ها، بخش های بیشتری را درگیر این موضوع می کند و مدیران نیز می توانند در برنامه ریزی های خود از این نظرات بهره ببرند.

وی افزود: با ادامه این روند، شناخت مدیران از فعالیت های زیرمجموعه های خود بیشتر می شود و یقینا در تصمیم گیری ها تاثیر مثبتی خواهد داشت و تعامل میان زیرمجموعه های یک دستگاه را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: باید این موضوع را بسیار جدی مورد بررسی قرار دهیم و از اطلاعات آن برای تدوین برنامه ششم توسعه استفاده کنیم.

کد خبر 2973741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha