۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۶

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

اصحاب رسانه بوشهر با روحیه مجاهدت در راه مقاومت گام برمی‌دارند

اصحاب رسانه بوشهر با روحیه مجاهدت در راه مقاومت گام برمی‌دارند

بوشهر - مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اصحاب رسانه همچون همیشه با روحیه ایثار، مجاهدت و جانبازی در راه مقاومت گام بر می دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه بوشهر، عبدالله نجفی  با هدف دیدار با فرزندان شهدا به‌ویژه دختر شهید داریوش شاهینی شهید عرصه رسانه در دبستان دخترانه شاهد امید انقلاب حاضر شد و بیان کرد: تمام تلاش فرزندان ملت در مجموعه بزرگ رسانه حفظ دستاوردهای انقلاب، ارائه خدمت به مردم و مقابله با جبهه رسانه ای دشمن است.

وی از برخی شهیدان رسانه یاد کرد و افزود: خانواده رسانه در راه سربلندی و اعتلای اسلام عزیز شهدای بسیاری را تقدیم کرده و این برای یکایک فعالان رسانه افتخاری است که ادامه دهنده راه این سرافرازان باشند.   

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در جمع دانش آموزان این مدرسه به شهادت شهدای عرصه رسانه در ۱۵ آذر ۸۴ اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۹۰ تن از فعالان رسانه در آن حادثه به خیل شهدای کربلا پیوستند که شهید داریوش شاهینی، مدیر رسانه‌ای هم استانی نیز یکی از این عزیزان بود.

نجفی به سوابق مدیریتی شهید اشاره کرد و گفت: شهید والامقام شاهینی، بسیجی ولایی و بصیر بود که توانمندی کم‌نظیر او عامل رشد و تأثیرگذاری وی در سازمان صدا و سیما شده بود.

وی در پایان کسب علم و دانش را از مهمترین وظایف دانش آموزان دانست و افزود: باید به وظیفه اصلی خود که تحصیل علم است توجه ویژه داشته و همیشه در جامعه الگو باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید حاج داریوش شاهینی مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما در تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۳۸۴ بر اثر سقوط پرواز هرکولس سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش در تهران به همراه جمعی از اصحاب رسانه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

کد خبر 2992990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha