۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۹:۰۸

گزارش مهر از کارنامه متین در دور رفت لیگ برتر والیبال

۱۰۲۳امتیاز دستاورد متین در لیگ برتر/تیمی که غول کش لیگ لقب گرفت

۱۰۲۳امتیاز دستاورد متین در لیگ برتر/تیمی که غول کش لیگ لقب گرفت

ورامین-تیم متین صالحین ورامین در دور رفت لیگ برتر باشگاه‌های کشور، توانست با شکست تیم‌های مدعی شهرداری ارومیه، بانک سرمایه و کاله، لقب غول کش لیگ را به خود اختصاص دهد.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسیده است که برخی تیم‌ها، در تلاش هستند تا برای حضور پرقدرت در دور برگشت، چند بازیکن جدید را جذب کنند.

از طرف دیگر برخی تیم ها نظیر متین صالحین ورامین که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، تلاش دارند تا در فرصت تعطیلات کوتاه نیم‌فصل، بر روی نقاط ضعف کارکرده و با آمادگی بیشتری در دور برگشت حاضر شوند.

قرار گرفتن متین صالحین در رده پنجم لیگ برتر والیبال

تیم متین صالحین ورامین در دور رفت لیگ برتر باشگاه‌های کشور، توانست با شکست تیم‌های مدعی شهرداری ارومیه، بانک سرمایه و کاله، لقب غول کش لیگ را به خود اختصاص دهد.

نماینده والیبال شهرستان ورامین در لیگ برتر، در پایان دور رفت توانست با کسب ۱۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

متین صالحین ورامین از نگاه آمار

تیم متین صالحین در دور رفت و از ۱۱ بازی برگزار کرده، به ۶ پیروزی و پنج شکست رسید که پیروزی مقابل شهرداری ارومیه و بانک سرمایه و شکست مقابل ثامن‌الحجج بسیار خبرساز شد.

متین صالحین ورامین در ۱۱ بازی دور رفت به دو پیروزی سه بر صفر، یک پیروزی سه بر یک، سه پیروزی سه بر دو رسید و سه شکست سه بر دو و یک باخت سه بر صفر و سه بر یک را به نام خود ثبت کرد.

نماینده والیبال ورامین در دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، توانست ۲۵ ست را از حریفان گرفته و ۲۲ گیم را به رقبا واگذار کند.

از طرف دیگر نماینده والیبال ورامین توانست در طول ۱۱ بازی اخیر خود، ۱۰۲۳ امتیاز از حریفان کسب و ۹۰۸ پوئن به رقبا واگذار کند.

عملکرد مطلوب متین صالحین در دور رفت لیگ برتر والیبال

احسن الله شیرکوند رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین و از بازیکنان تیم متین صالحین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، برای رسیدن به قهرمانی سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، متین صالحین ورامین در دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عملکرد خوبی را از خود نشان داد و توانست با برتری مقابل تیم‌هایی نظیر بانک سرمایه و شهرداری ارومیه، توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

شیرکوند ادامه داد: در صورت حمایت از تیم متین صالحین ورامین و حل مشکلات مالی، این تیم ظرفیت حضور در فینال مسابقات را دارد و قدرت و توانمندی خود را در جدال با تیم‌هایی نظیر پیکان تهران، بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و کاله به نمایش گذاشته است.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی، در دور برگشت لیگ برتر والیبال بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای مردم ورامین باشیم.

با دستان خالی وارد مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدیم

مجید بذرافشان مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به‌سختی تشکیل این تیم اظهار داشت:تشکیل و آماده کردن تیم متین صالحین ورامین کار بسیار سخت و سنگینی بود.

وی افزود: حدود یک ماه و نیم به آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بود که عزم بر تیم داری شهرستان ورامین در بالاترین سطح والیبال کشور جزم شد.

بذرافشان با اشاره به علاقه‌مندی بالای جوانان و مردم ورامین به رشته والیبال ادامه داد: هدف از تشکیل تیم متین صالحین ورامین، پاسخ به عشق مردم این منطقه و جوانان علاقه‌مند ورامینی به والیبال بود که حضور یک تیم لیگ برتری، سبب دلگرمی آنان می‌شد.

بازیکنان متین صالحین مردانه با تیم‌های لیگ برتری رقابت کردند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اضافه کرد: حقیقتاً با دستان خالی وارد مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدیم و در مرحله رفت نیز نتایج قابل قبولی را کسب کردیم.

مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین یادآور شد: همه بازیکنان و کادر فنی تیم متین، علیرغم آگاهی از مشکلات و موانع موجود، با تمام توان جنگیدند و فراتر از انتظارها ظاهر شدند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام‌شده در خصوص عملکرد تیم متین صالحین ورامین گفت: برآورد اولیه ما این بود که عملکرد متوسطی را در لیگ برتر داشته باشیم اما بازیکنان متین صالحین مردانه جنگیدند و تیم‌هایی که چندین میلیارد تومان برای حضور در لیگ برتر هزینه کرده بودند را شکست دادند.

در نیم‌فصل دوم کار سختی پیش روداریم

بذرافشان تأکید کرد: در نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کار سخت و دشواری را پیش روداریم و با توجه به شرایط مالی نیز نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم.

وی با اشاره به مصدوم شدن تعدادی از بازیکنان تیم متین صالحین در دور رفت لیگ برتر افزود: تعدادی مصدوم در تیم وجود دارد، به‌طوری‌که محمدکاظم باوجود مصدومیت در مسابقات حاضر می‌شود.

متین صالحین پتانسیل حضور در فینال لیگ برتر را دارد

مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: طی هفته گذشته با اکثر مسئولان طراز اول شهرستان رایزنی‌های لازم انجام شد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اگر شرایط خوبی برای تیم متین صالحین فراهم شود و حمایت‌های لازم صورت پذیرد، این تیم پتانسیل و ظرفیت حضور در فینال مسابقات را خواهد داشت.

بذرافشان ادامه داد: ازنظر امکانات نظیر سالن تمرین، سالن وزنه، البسه و غیره مشکلی در تیم وجود ندارد و تمامی تلاش خود را برای پرداخت مطالبات بازیکنان به کارخواهیم گرفت.

کد خبر 3002116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha