۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵

طی مراسمی در مشهد؛

نفرات برتر مسابقات کشوری «تسنیم» و «تلاوت» معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات کشوری «تسنیم» و «تلاوت» معرفی شدند

مشهد- نفرات برتر مسابقات کشوری تسنیم و تلاوت با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نفرات برتر مسابقات کشوری تسنیم و تلاوت شامگاه جمعه با حضور مهدی قره‌شیخ‌لو رئیس سازمان درالقرآن الکریم کشور، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در محل سالن صبا مشهد معرفی و مورد تجلیل واقع شدند.

نفرات برتر مسابقات تسنیم

نفرات برتر مسابقات تسنیم در بخش برادران در رشته ترتیل عبدالمجید بازرلو از گلستان و مهدی ساکت از گیلان به طور مشترک رتبه نخست، محمد دلالی از سمنان رتبه دوم و مجتبی ضرغامی از کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته یک جزء برادران جواد آریایی فر، محسن رضایی و علیرضا طاهری به ترتیب از استان های خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

رضا جامکی از گیلان، جاسم شمیری از خوزستان و علیرضا جعفری از فارس رتبه های اول تا سوم رشته حفظ سه جزء مسابقات تسنیم و در رشته حفظ موضوعی مهدی صفرزاده از اصفهان رتبه اول، مصطفی تقی زاده از مازندران رتبه دوم و فخرالدین سهرابی از فارس مورد تشویق شناخته شدند.

روح الله پورعسگری از ایلام، غلامرضا زارع شهرآبادی از یزد و بهادر آرین مهر از فارس نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته مفاهیم مسابقات تسنیم را از آن خود کردند.

در مسابقات تسنیم بخش خواهران در رشته ترتیل خدیجه دیاری از قم با کسب رتبه دوم، رقیه میرزایی از آذربایجان غربی با کسب رتبه سوم و شهین ملکوتیان از یزد مورد تقدیر شناخته شدند. در این رشته هیچ یک از خواهران حائز رتبه نخست نشد.

در رشته حفظ یک جزء مسابقات تسنیم سکینه وزیری از کرمان رتبه نخست را کسب کرد و خدیجه آبادی وایقان از آذربایجان شرقی و زهرا الماسی از زنجان مورد تقدیر شناخته شدند. در این رشته هیچ یک از خواهران رتبه های دوم و سوم را کسب نکردند.

عطیه فریدونی از تهران، فهیمه حدادمقدم از خراسان شمالی و لیلا شریفی اردانی از البرز به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته حفظ سه جزء‌خواهران را در مسابقات تسنیم از آن خود کردند.

همچنین عالیه سادات آمیقی از سمنان با کسب رتبه رتبه اول و فاطمه رستمی از بوشهر با کسب رتبه دوم در رشته حفظ موضوعی مسابقات تسنیم مورد تجلیل واقع شدند و نجمه کوهی باغ اناری از فارس نیز در این رشته مورد تقدیر شناخته شد.

سمیه طاهری از فارس، فاطمه عبدی از کهگیلویه وبویراحمد و زهرا ایروانی نیز در رشته مفاهیم مسابقات تسنیم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر مسابقات تلاوت در بخش خواهران

در رشته تحقیق مسابقات تلاوت خواهران زهرا سهرابی از کرمانشاه، الهام سلطانی نژاد از کرمان، زهرا کشاورز از بوشهر و مرضیه میرزایی پور از خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند همچنین ام البنین طالبی از آذربایجان شرقی مورد تشویق واقع شد.

در رشته حفظ کل حکیمه نصیری از مازندران و زینب صالح بیک از یزد رتبه های اول و دوم را کسب کردند و مجیده رضاپور از کرمان، مریم شفیعی از ایلام و معصومه گودرزی از اصفهان مورد تقدیر شناخته شدند.

فائزه سادات قریشی نسب از یزد، حمیده حسینی از فارس، فرزانه صادقی ناو از گیلان، زهرا قربانی سینی از اصفهان و رعنا احمدی از آذربایجان شرقی نیز در رشته حفظ ۱۵ جزء مسابقات تلاوت به دلیل کسب رتبه های اول تا پنجم مورد تجلیل قرار گرفتند.

نفرات برتر مسابقات تلاوت زیر ۱۶ سال برادران

در رشته تحقیق مسابقات تلاوت زیر ۱۶ سال برادران محمدرضا زاهدی از تهران، مصطفی خاکسازی از خراسان رضوی و علی باوی از خوزستان رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و سیدمحمدجواد هاشمی از خراسان رضوی نیز مورد تشویق قرار گرفت.

در این رده سنی در رشته حفظ کل حسین همایونی از مازندران و سینا طباخی از آذربایجان شرقی رتبه های اول و دوم و محمدحسین عربیان از تهران مورد تشویق قرار گرفت.

امیرحسین زرگری از مازندران و ابوالفضل ارباب از اصفهان در رشته حفظ ۱۵ جزء رتبه های اول و دوم مسابقات تلاوت را به خود اختصاص داده و همچنین سیدمحمدجواد معصوم زاده از خراسان جنوبی نیز در این رشته مورد تشویق قرار گرفت.

نفرات برتر مسابقات تلاوت بالای ۱۶ سال برادران

در مسابقات تلاوت رده سنی بالای ۱۶ سال در رشته تحقیق سعید حاجیان از تهران، سیدجاسم موسوی از خوزستان، مجید زینلی از اصفهان، آرش سورسوری از کرمانشاه و هادی اسفیدانی از خراسان رضوی به ترتیب حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.

همچنین در رشته حفظ کل در این رده سنی رتبه های اول تا پنجم را به ترتیب محمد خاکپور از خراسان رضوی، حسین علیرضالو از قم، سجاد واعظی منفرد از سمنان، مسعود رضایی از زنجان و مجتبی علیرضالو از تهران از آن خود کردند.

نوید رزمجو از فارس، علی شیخ جامی از خراسان رضوی، هادی رضایی از کرمان، محمدامین نجفی از زنجان و سجاد قراباغی از همدان رتبه اول تا پنجم به خود اختصاص دادند.

کد خبر 3003594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha