۱ دی ۱۳۹۴، ۹:۱۹

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی خراسان شمالی:

بخش خصوصی درحوزه بهداشت ودرمان مشارکت بیشتری داشته باشد

بخش خصوصی درحوزه بهداشت ودرمان مشارکت بیشتری داشته باشد

بجنورد - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از ورود سرمایه گذار در حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی خبرداد و گفت: بخش خصوصی باید در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشد.

محمود دلپسند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توجه به موضوع بهداشت و درمان از موارد مورد تاکید دولت یازدهم است که در این خصوص شاهد اقدامات موثر در سطح کشور به ویژه خراسان شمالی هستیم.

وی با اشاره به فراهم سازی بستر حضور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف استان افزود: در این راستا استانداری خراسان شمالی با برگزاری جلسات مختلف سعی در رفع موانع سرمایه گذاری به منظور توسعه و پیشرفت استان داشته است.

دلپسند گفت: با توجه به اهمیت بهداشت و درمان، فردی برای سرمایه گذاری در استان جهت احداث درمانگاه در گلستان شهر بجنورد اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: به منظور جذب سرمایه گذار بیشتر در خراسان شمالی هماهنگی و تعامل خوبی بین مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: با رفع موانع سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذاران جدید به استان، شاهد کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، افزایش تولید و ...خواهیم بود.

وی از حمایت استانداری خراسان شمالی از سرمایه گذاران خبر داد و گفت: انجام فرایندهای اداری در حداقل زمان ممکن، رفع موانع در دستگاه‌های اجرایی، همکاری بانک‌ها به عنوان تامین کننده منابع مالی و ... از جمله حمایت‌های استان از سرمایه گذاران است.

دلپسند افزود: با توجه به وجود پتانسیل‌های استان در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، تولیدی و گردشگری، باید بستر حضور سرمایه گذاران بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان بیش از ۹۱۷ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 3006401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha