۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آزادیخواهان در مقابل جنایات آل سعود قیام کنند

آزادیخواهان در مقابل جنایات آل سعود قیام کنند

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار واکنش آزادیخواهان دنیا و حقوقدانان مسلمان در برابر جنایات آل سعود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر یکشنبه در گردهمایی طلاب و روحانیون تبریز به مناسبت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر بدست رژیم آل سعود گفت: با اعلام خبر شهادت این روحانی برجسته شیعی عربستان، قلوب تمام شیعیان جهان را هاله ای از غم و اندوه گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: بازاریان و سایر اصناف و نیز اقشاری چون دانشگاهیان در کنار طلاب تبریز با برگزاری مراسم مشابهی ندای مرگ بر آل سعود را در محکومیت این جنایت سر خواهند داد.

امام جمعه تبریز با اشاره به جنایات بیشمار آل سعود در چند سال اخیر افزود: این رژیم با کشتار مسلمانان در حادثه های مختلف ماهیت و بی کفایتی خود را نشان داده اند به طوری که تنها امسال در فاجعه منا حاجیان را قربانی کردند و تا کنون حتی خبری از کمیته ای که قرار بود برای حقیقت یابی در این خصوص تشکیل شود، نیست و پیگیری تشکیل این کمیته را از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای مسلمان درگیر در این فاجعه خواستاریم تا سهل انگاران به سزای اعمال خود برسند.

وی کشتار مردم یمن و بحرین را نمونه های دیگری از جنایات آل سعود عنوان و تصریح کرد: تمام حقوقدانان مسلمان و شیعیان و آزادیخواهان دنیا باید در برابر این جنایات قیام و اعمال شنیع این رژیم را محکوم کنند و آنان را به سزای اعمال جنایت کارانه خود برسانند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در پایان با اشاره به تجمع طلاب و روحانیون تبریز در محکومین اقدام هولناک آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر گفت: به سردمداران استکبار در خصوص حمایت از آل سعود هشدار می دهیم و می گوییم که از تقویت داعش و حمایت رژیم های اسرائیل و آل سعود دست بکشند وگرنه دچار عذاب الهی خواهند شد و حادثه شهادت شیخ نمر جرقه ای برای نابودی آل سعود خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم طلاب و روحانیون تبریز با با تجمع در محل حوزه علمیه تبریز اقدام رژیم ال سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر را محکوم کردند.

کد خبر 3015793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha