۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸

گزارش خبری؛

بارش باران مانع حضور مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد

بارش باران مانع حضور مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد

ایلام-با وجود بارش باران و سردی هوا، مردم استان ایلام، با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ، راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن از ساعتی قبل به رغم بارش باران در ایلام آغاز شده و از همان دقایق ابتدایی و حتی پیش از آغاز این راهپیمایی حضور مردم ایلام پرشور و وصف ناشدنی بود.

گزارش میدانی خبرنگار مهر حاضر در مسیر راهپیمایی حکایت از حضور مردم از یک ساعت قبل از شروع مراسم در خیابانهای شهر  ایلام دارد تا مردم به استقبال جشن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی رفته باشند.

عشایر غیور و ولایتمدار استان ایلام نیز با لباس محلی در صفوف نخست راهپیمایی حضور پیدا کرده اند، این جشن با حضور صدها زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ عاشق میهن، انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز پنجشنبه ۲۲ بهمن در مسیرهای اعلام شده در شهرستان های ۱۰ گانه استان ایلام شروع شده است.

همه در آیین جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب حضور دارند، هم کسانی که ۲۲ بهمن ۵۷ را درک کرده‌اند هم ادامه دهندگان راه آنها یعنی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب دراین مراسم باشکوه حضوری فعال دارند.

زن مرد پیر جوان وخردسال همه برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل به راهپیمایی آمده‌اند، افراد از اقشار مختلف، جوانان دیروز و جوانان امروز و آینده‌سازان فردای کشور گروه گروه از خیابان‌های فرعی به این تجمع می‌پیوستند تا با حضورشان به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنند که همچنان دست از حمایت ولی فقیه و دین اسلام بر نداشته و در برابر مستکبران ایستادگی می‌کنند.

بنرهایی که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر روی آن حک شده بود در دستان جمعیت به چشم می‌خورد و با این شعارها اعلام کردند که به هیچ‌وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

در پایان راهپیمایی امروز شهر ایلام که از میدان ۲۲بهمن به سمت خیابات آیت الله حیدری، چهار راه رسالت و میدان شهید کشوری برگزار می شود قرار است آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) سخنرانی کند.

 

کد خبر 3049731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha