۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱

با تدریس مربی صربستانی تیم ملی؛

دوره مربیگری پیشرفته دروازه‌بانی هندبال در قم آغاز شد

دوره مربیگری پیشرفته دروازه‌بانی هندبال در قم آغاز شد

قم - دوره مربیگری پیشرفته دروازه بانی هندبال با حضور میلووان ارسگ مربی دروازه بانان تیم ملی هندبال در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره مربیگری پیشرفته دروازه بانی هندبال به همت هیئت هندبال استان قم با حضور میلووان ارگ مربی صربستانی و مربی دروازه بانان تیم‌های ملی کار خود را در قم آغاز کرد.

در این دوره که از چهارشنبه شب در سالن ورزشی معلم آموزش و پرورش استان قم آغاز به کار کرد مجتبی رمضان بیگی، مدیر تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خوش آمد گفت و حضور مدرسان ورزشی بین المللی در قم را گامی بلند برای توسعه علمی ورزش قم عنوان کرد.

حمیدرضا نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به همراه تعدای از مسئولان ورزشی قم از شرکت کنندگان در مراسم آغازین این دوره بودندو علیرضا طباطبایی رئیس هیئت هندبال استان قم نیز در مراسم آغازین این دوره آموزشی به شرکت کنندگان خیر مقدم گفت.

این دوره مربیگری برای نخستین بار است که در استان قم برگزار می‌شود و جمعی از مربیان و ورزشکاران مرد و زن قمی در رشته هندبال به مدت ۳ روز زیر نظر میلووان ارسگ، متدهای دروازه بانی رشته هندبال را فرا می‌گیرند.

رضا سفیدگر کاپیتان سابق تیم هندبال صبای قم، زهرا احمدی‌نیا سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم، مهدی میرزاحسینی مدیر عامل باشگاه هدف پویان، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی بهفر، مرضیه افشاری و نوریه عباسی بازیکنان ملی پوش هندبال بانوان قم، حامد اسماعیلی مدیر رسانه باشگاه هدف پویان، سید رضا حسینی، مهران بیدخام و تنی دیگر از اهالی هندبال قم در این دوره آموزشی حضور دارند.

استان قم در رشته هندبال در لیگ بر‌تر بانوان کشور، تیم هدف پویان جوان را به عنوان نماینده خود دارد و فاطمه خلیلی بهفر، دروازه‌بان این باشگاه، دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران نیز هست.

کد خبر 3559939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha