۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶

انجمن صدا «بازگشته» را شایسته عنوان بهترین صدا خواند

انجمن صدا «بازگشته» را شایسته عنوان بهترین صدا خواند

انجمن صدای آمریکا علاوه بر جدیدترین ساخته الخاندرو گونزالس ایناریتو، به «فارگو»، «بازی تاج و تخت» و «خانواده مدرن» هم جایزه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، فیلم «بازگشته» در مراسمی که شنبه‌شب در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار شد، توانست جایزه اصلی بهترین فیلم انجمن صدای سینما (CAS) را از آن خود کند.

این فیلم در بخش بهترین فیلم سال با «پل جاسوس‌ها»، «هشت نفرت‌انگیز»، «مد مکس: جاده خشم» و «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» رقابت می‌کرد. تمام نامزدهای این جوایز به غیر از «هشت نفرت‌انگیز»، در بخش میکس صدای اسکار هم رقابت می‌کنند و «مریخی» رقیب آخر آنها در اسکار است.

انجمن صدای سینما از سال ۱۹۹۳ تا به حال جوایز خود را اهدا می‌کند. در ۲۲ سال گذشته، برنده این جوایز ۱۲ بار موفق به کسب جایزه میکس صدای اسکار شده است. برنده سال گذشته اسکار یعنی «ضربه شلاق» حتی نامزد دریافت جایزه CAS هم نشده بود.

«درون‌بیرون» جایزه بهترین فیلم انیمیشن را به خود اختصاص داد و جوایز تلویزیون هم به سریال‌های «فارگو»، «خانواده مدرن» و «بازی تاج و تخت» رسیدند. جایزه دستاورد حرفه‌ای CAS به داک کین، میکس‌کننده صدا رسید و جی روچ کارگردان هم جایزه فیلمساز CAS را از آن خود کرد. برایان کرنستون، گری مارشال، اد ازنر و والتون گاگینز از کسانی بودند که روی صحنه حضور داشتند و جوایز را تقدیم می‌کردند.

برندگان بدین شرح است:

فیلم سینمایی لایو اکشن: «بازگشته»
فیلم سینمایی انیمیشن: «درون‌بیرون»
فیلم تلویزیونی یا مینی‌سریال: «فارگو»، اپیزود پنجم از فصل دوم
سریال تلویزیونی یک‌ساعته: «بازی تاج و تخت»
سریال تلویزیونی نیم‌ساعته: «خانواده مدرن»
برنامه‌های غیرداستانی، گوناگون، موسیقی یا ویژه‌های تلویزیونی: برنامه «زنده در مرکز لینکلن: موسیقی دنی الفمن در فیلم‌های تیم برتون»
جایزه دستاورد حرفه‌ای: داک کین
جایزه فیلمبردار: جی روچ
 

کد خبر 3562248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha