غلامعلی شهمرادی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در جشنواره و نمایشگاه مطبوعات گلستان اظهار کرد: من مراجعات متعددی به خبرگزاری مهر دارم و خبرهای این رسانه را دنبال میکنم.
شهمرادی افزود: ادارات و سازمانها باید از تمام ظرفیت مطبوعات و خبرگزاریها در استان استفاده کنند و نسبت به رشد کمی و کیفی خبرگزاریها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: خبرگزاریها و مطبوعات نیز باید به سازمانها جهت شناسایی و معرفی خدماتی که به مردم ارائه میدهند، کمک کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با بیان اینکه رسانهها پل ارتباطی بین سازمانها و مردم هستند، اظهار کرد: مخابرات تعامل خوبی با تمام خبرگزاریها و مطبوعات استان دارد و ما معمولاً خدماتی که مردم باید در جریان باشند از طریق خبرگزاریها اعلام میکنیم.


نظر شما