۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳

معاون جامعه الزهرا (س) خبر داد:

استقبال طلاب از نشستهای علمی/ تربیت طلاب متخصص در علوم قرآنی

استقبال طلاب از نشستهای علمی/ تربیت طلاب متخصص در علوم قرآنی

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) تربیت طلاب متخصص در زمینه علوم قرآنی را یکی از برنامه‌های این نهاد حوزوی ذکر کرد و گفت: استقبال طلاب از این نشست‌ها بسیار خوب بوده است.

سیده سعیده غروی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری سلسله نشست‌های علمی و پژوهشی قرآنی با موضوع وحدت سوره‌ها با تاکید بر سوره مبارکه «ص» در مرکز علمی و حوزوی جامعه الزهرا(س) خبر داد.

وی افزود: این نشست دوزادهمین نشست از مجموعه سلسله نشست‌های قرآنی بوده و هدف از برگزاری این نشست‌ها برای طلاب خواهر تعمیق علوم قرآنی و نشر این علوم به صورت تخصصی در حوزه علمیه خواهران است.

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) گفت: استقبال طلاب تاکنون از این نشست‌ها بسیار خوب بوده است و این نشست‌ها تاکنون توانسته بخش زیادی از علوم قرآنی را به صورت تخصصی با توجه به نیازهای روز در اختیار طلاب قرار دهد.

غروی ادامه داد: این نشست قبل از پایان سال جاری برگزار خواهد شد و زمان و مکان آن از طریق پیامک و تبلیغات به طلاب خواهر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به هجمه شدید تبلیغاتی دشمن لازم است که علوم قرآنی به صورت تخصصی در جامعه ترویج شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروزه تمام گروه ها حتی گروه‌های تکفیری و منحط برای جذب مردم به اسم اسلام و با استفاده از آِیات قرآن سعی می کنند افراد را بر گرد خود جمع کنند اگر علوم قرآنی به درستی در جامعه اسلامی ترویج شود به راحتی با خطرانحراف و تکفیر مقابله خواهد شد.

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) خاطر نشان کرد: باید با تربیت طلاب متخصص در زمینه علوم قرآنی طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فرهنگ قرآنی را ترویج کرده و سعی کنیم با جهانی کردن این فرهنگ اسلام را به درستی به مردم معرفی کرده تا برداشت های غیر واقعی از اسلام در مقابل اسلام واقعی برای جامعه جهانی معرفی و بازشناسی شود.

کد خبر 3576513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha