۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبرداد:

فعالیت ۲۰پایگاه نوروزی امدادونجات هلال‌احمر درمحورهای استان‌مرکزی

فعالیت ۲۰پایگاه نوروزی امدادونجات هلال‌احمر درمحورهای استان‌مرکزی

اراک- سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار ۲۰ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات نوروزی هلال احمر در محورهای استان مرکزی طی نوروز ۹۵ خبر داد.

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این تعداد پایگاه های امداد و نجات شامل ۱۲ پایگاه ثابت و هشت پایگاه سیار هستند که در محورهای پرتردد و همچنین پرحادثه استان فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این پایگاه های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی ساوه و زرندیه، دلیجان، خمین، محلات، اراک، شازند و تفرش و دیگر محورهای استان به ویژه محورهای حادثه خیز مستقر می شوند و به طور شبانه روزی فعال هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان داشت: ۳۱ دستگاه آمبولانس برای این پایگاه ها درنظر گرفته شده و در کنار این ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۱۰ اکیپ پشتیبانی نیز برای مواقع ضرورت پیش بینی شده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین طی نوروز ۹۵، از سوی هلال احمر استان ۱۳ ایستگاه سلامت با اقداماتی همچون اندازه گیری فشار خون و قند خون در مناطق مختلف استان مرکزی برای خدمات دهی به مسافران فعالیت خواهند داشت.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی، نیروهای مستقر در پایگاه های نوروزی ثابت و سیار هلال احمر استان، آموزش های لازم را در زمینه امداد و نجات فراگرفته اند و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

محمدی خاطرنشان ساخت: هموطنان و مسافران نوروزی در استان در صورت بروز مشکل و نیاز به امداد و نجات می توانند با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و مشکل را گزارش کنند تا نیروهای امدادی در اسرع وقت برای امداد رسانی در محل حضور یابند.

کد خبر 3580765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha