۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷

۲ميليارد ليتر فرآورده های نفتی در منطقه نفتی زاهدان توزیع شد

۲ميليارد ليتر فرآورده های نفتی در منطقه نفتی زاهدان توزیع شد

زاهدان-مدير شركت ملی پخش فرآورده‎ های نفتی منطقه زاهدان گفت: دو ميليارد و ۱۱۱ميليون و ۹۷۸ هزار ليتر انواع فرآورده های نفتی در سال ۹۴ در منطقه زاهدان توزيع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی در این باره اظهار داشت: اين فرآورده ها شامل ۵۵۸ ميليون و ۸۷ هزار ليتر بنزين، ۵۷۵ ميليون و ۹۰۴ هزار ليتر نفت گاز (غير نيروگاهي)، ۴۲۰ ميليون و ۶۴ هزار ليتر نفت سفيد و ۲۷۸ ميليون و ۶۷۱هزار ليتر نفت كوره بوده است.

وی افزود: ۱۹۵ ميليون و ۸۱۸ هزار ليتر نفت گاز از اين مقدار نيز در اين مدت به نيروگاه های استان تخصيص يافت و همچنين ۱۵ ميليون و ۷۴۴ هزار ليتر سوخت هوائی از اين ميزان برای سوخت مصرفی منطقه به پروازهای داخلی و خارجی منطقه در يكسال گذشته تعلق گرفت.

مدير شركت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه زاهدان بیان كرد: ۶۷ ميليون و ۶۹۰ هزار ليتر فرآورده نفتی نيز در پايانه های مرزی اين منطقه در اين مدت پخش شده است.

اعتصامی با اشاره به رشد ۲.۸ درصدی توزيع فرآورده های نفتی سال ۹۴ در همسنجی با سال قبل آن گفت: بيشترين درصد تغييرات اين فرآورده ها نسبت به ميزان توزيع شده در سال ۹۳ افزايش نفت سفيد با ۲۶ درصد و كاهش نفت گاز نيروگاهی با ۳۳ درصد بوده است.

سیستان و بلوچستان به سبب وسعت زیاد دارای دو منطقه نفتی زاهدان و چابهار بوده که منطقه نفتی زاهدان پنج شهر سیستان، زاهدان، خاش و سراوان را تحت پوشش قرار می دهد.

کد خبر 3590954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha