۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲

استاندار بوشهر:

خدمات درمانی تامین اجتماعی در عسلویه و خارگ افزایش یابد

خدمات درمانی تامین اجتماعی در عسلویه و خارگ افزایش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی در عسلویه و خارگ افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست با مسئولان درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در عرصه تولید و صادرات محصولات نفت و گاز و پتروشیمی است.

وی با اشاره به تولید بخش عمده گاز کشور در جنوب استان بوشهر، اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد نفت کشور نیز از طریق جزیره خارگ صادر می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به نقش مهم این مراکز صنعتی در اقتصاد کشور، نیاز است که توجه ویژه‌ای نیز اهالی این مناطق صورت گیرد و امکانات مناسبی برای آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بیشتر و بهتر از سوی تامین اجتماعی به عسلویه و خارگ، افزود: ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در جزیره خارگ ضروری است.

سالاری تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم این جزیره خدمات مناسب درمانی دریافت نمی‌کنند وجود مرکز درمانی تامین اجتماعی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: باید هماهنگی و تعامل ویژه‌ای بین وزارت بهداشت و درمان، سازمان تامین اجتماعی و وزارت نفت در ارائه خدمات مطلوب درمانی به ساکنان خارک ایجاد شود.

استاندار بوشهر همچنین خواستار توسعه خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه  شد و خاطر نشان کرد: تلاش‌های مسئولان درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در اخذ مجوز راه‌اندازی ام.آر.آی در بیمارستان سلمان فارسی قطعا رضایت و خشنودی مردم استان بوشهر به‌ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 3595695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha