۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۰۷

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:

طوفان ۳۴ مورد حادثه در اهواز به بار آورد

طوفان ۳۴ مورد حادثه در اهواز به بار آورد

اهواز - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طوفان امروز در شهر اهواز ۳۴ حادثه به بار آورد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از ۳۴ حادثه در نقاط مختلف شهر اهواز اطلاع رسانی و آتش نشانان به یاری شهروندان شتافتند.

وی افزود: این حوادث در اثر طوفانی که در حال جریان است رخ داده و به تفکیک ۱۰ مورد مربوط به سقوط تابلو های تبلیغاتی، ۱۶ مورد شکستگی و سقوط درختان در اثر وزش شدید باد بر روی وسایل نقلیه، یک مورد ریزش آوار که زنی در این حادثه مصدوم شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: در اثر این طوفان برق برخی مناطق شهر قطع شد که هشت مورد از کار افتادن آسانسور و محبوس شدن همشهریان اطلاع داده شد.

حق شناس خبر داد: به دلیل بالا رفتن آمار حوادث، آتش نشانان هم اکنون با توجه به وزش طوفان و شرایط نامساعد و غیر پایدار جوی در تمام ایستگاه های آتش نشانی در حالت آماده باش ۱۰۰ درصد بوده و برای مقابله با حوادث احتمالی در آمادگی کامل به سر می برند.

کد خبر 3597085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha