۱۳ مرداد ۱۳۸۵، ۱۷:۲۰

به سبب حمايت آنها از مردم لبنان ؛

نظاميان صهيونيست نمازگزاران فلسطيني را مورد ضرب و شتم قرار دادند

نظاميان رژيم صهيونيستي مستقر در اطراف مسجد الاقصي امروز با گاز اشك آور و گلوله هاي پلاستيكي و بمب هاي صوتي به نمازگزاران مسلمان فلسطيني حمله كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، درگيري زماني اتفاق افتاد كرد كه شماري از نمازگزاران فلسطيني با برپايي تجمعي، جنايت صهيونسيتها عليه ملت لبنان را محكوم كردند. 

شاهدان گفتند : نظاميان اسرائيلي با گازهاي اشك آور و شليك گلوله هاي پلاستيكي و بمب هاي صوتي نمازگزاران فلسطيني تجمع كننده را متفرق كردند و درمقابل فلسطينيان با سنگ پراني به اين جنايت پاسخ دادند.

تاكنون ازآمار زخميهاي اين جنايت صهيونيست ها درقدس اشغالي خبري منتشر نشده است .

درگيري نظاميان صهيونيست با دهها نمازگزار فلسطيني پس از نمازجمعه در خيابانهاي مجاور شهرعتيقه و راههاي منتهي به صحن مسجد الاقصي صورت گرفت.

رژيم صهيونيستي ازبيم نا آراميها دراطراف شهر قدس اشغالي، مقررات منع آمد و شد اعمال و از ورود فلسطينيان زير 45 سال به مسجد الاقصي جلوگيري كرد.

پيش از برگزاري نماز جمعه در مسجد الاقصي نظاميان رژيم صهيونيستي يكي از خطيبان را كه از رشادتهاي حزب الله تمجيد و جنايت اسرائيل عليه لبنان را محكوم مي كرد، دستگير و به مكان ناملعومي منتقل كردند.

اخيرا يهوديان افراطي تلاش كردند تا به مناسبت سالروز آنچه كه از آن به عنوان تخريب هيكل يهود به دست رومي ها نام مي برند به مسجد الاقصي حمله كنند، اما دراين حمله ناكام ماندند. 

حدود سي نفر از يهوديان راست گراي افراطي موسوم به امنا جبل الهيكل به مناسبت نهم آگوست- كه طبق تقويم صهيونيستها مصادف با سالروزتخريب هيكل يهوديان به دست رومان در سال 70 ميلادي است - قصد حمله به صحن مسجد الاقصي در شهرقدس اشغالي را داشتند، اما پليس رژيم صهيونيستي مانع از اين اقدام شد.

کد خبر 362672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha